Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 471 ggr
Cattis
0

God morgon 2007-07-01

Go'morron!

Väldans lugnt det är här vid den här tiden :-)

Har just kommit hem från stallet och tänker nu sova ett par timmar. Inga fler föl just nu iaf. Tack och lov.
Min lilla Dramafölis ser ut att må bra och mamman hämtar sig sakta men säkert och svullnaden i rumpan har nästan gått tillbaka helt redan. Hoppas nu bara hon får repa sig ordentligt, hon verkar ganska medtagen ännu faktiskt. Men det har ju inte gått ett helt dygn ännu ens.

Ha en bra dag allihop!

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

JimJ
0

Jag har upptäckt att vid halv 2 på natten, blir det så gott som dött på hela iFokus. Klockan prick halv 7, är det massor som skriver god-morgon i olika trådar på sajterna. Då blir det mer fart. :-)

Sov gott och länge nu Cattis. :-)

Hoppas det går bra för dinna hästar,

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Lauth
0

God morgon säger väl jag då.

Idag ska jag försöka få ponnyerna verkade inför utställningen nästa lördag. Hade verkligen ingen lust att krångla med det igår när regnet öste ner.

Då passade jag på att åka på kattutställning och gissa vad som var där! Jo en iFokus monter =)

Ha en bra dag!!

Anette
0

God Morgon!!

Aningens segt idag…… Var på Almnäsjubilee´t igår, en mycket intressant och trevlig dag, men lååång….. Det tar ca 4 timmar, en väg för oss, körde över 80 mil, men det var det värt. Det var mycket folk och vi gjorde nya trevliga bekantskaper. Och så alla dessa vackra pållar!!! Förälskade mig (bara lite) i en svart, ännu ej godkänd hingst….och så fick vi ju träffa Jolly Roger!!! 

Före middagen, på kvällen, berättade Torsten en del av sin fantastiska 40-åriga historia tillsammans med shetlandsponnies, så intressant och kul att få ta del av. Ja det var verkligen en givande dag!!Glad  Tack Milla och Sanne för trevligt sällskap i bilen! Flört Kom i säng vid ett-tiden…tar ju en stund att varva ner och smälta alla intryck.

Idag ska vi köra Prunella till ny "fästman" så jag får strax ut och "styla" henne lite så hon är snygg…Flört  Så det blir antagligen en ganska lång händelserik dag till. Bäst att sätta fart!!

Ha en skön söndag alla!!

Annette
0

God Morgon! Jag gick och lade mig strax efter 3, så jag missade denna tråd ;)

Framåt eftermiddagen blir det hästaktiviteter. Eros har vilat från allt arbete ett bra tag. Igår tömkörde jag honom för första gången på länge. Vad han har mognat! Inte en enda capriole, han tog jobbet på största allvar med spetsade öron och lyhördhet. Inga problem med att köra igenom vattenpölar heller, i traven hoppade han glatt men utan bus.

#3. Följer inte Primrose med idag?

Linnah
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! För mig är det sista dagen hemma hos mina föräldrar, i eftermiddag åker jag hem till storstaden igen för en veckas jobb - min näst sista hela veckan på nuvarande jobbet.

Först ska jag verka fötterna på ponnyerna och gå på konfirmationsfika.

Fotade min 3-åring häromdagen, så här ser hon ut:

Anette
0

#4 Åh, vad roligt Eros!! Det är så härligt när de börjar fatta vad man ber dom om…Glad

Primrose får nog bli Birgers andra fru i år….Flört

ElisabethA
0

God eftermiddag!
Idag har jag varit och fotograferat körning på Flyinge. Bilderna ligger ute på vår hemsida Cool www.shetlandsponny.eu

JMax
0

#7 Har du någon bild på Marie Kahrle?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

ElisabethA
0

#8 Nej tyvärr. Såg endast ponnyekipagen, hittar ingen Marie Kahrle på startlistan…

JMax
0

Skumt, hon skulle vara med. Får kolla upp det i morgon!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Hanna-D
0

God kväll

Har varit ute i Färentuna i dag och hämtat hem två små kattflickor, så otroligt fina och busiga. Blir tidig kväll var på födelsedagsfest i går och det känns än…

I morgon är det jobb, utbildningen och handledartiden är slut och nu är det upp till bevis Räcka ut tungan