Lucia
Är det någon här som ska gå lucia med sin lilla?:) Jag ska 1. Gå på en privat lucia med massa hästar som går till en by i närheten och pratar och har trevligt med en av mina kompisar som ska med:) med fika och ha släde efter stor häst efter:) 2. Sen ska jag och Chloe ha ett "nummer"' på kanske fem minuter på en ridskola och visa lite trix och sånt . Då ska hon ha tomteluva och bjällror. Haha, hur gulligt som helst! Berätta fall ni ska gå lucia och var! Tycker det är så mysigt med lucia och är alltid en del av julen!

När barnen var små red de runt på våra Shetlandsponnyer till grannarna och lussade. Det var nog väldigt uppskattat med tanke på allt godis de fick :)
Jag och mamma ska lussa med våra killar, vart vet vi inte riktigt än xD
lurvponnyn.vimeddjur.se
#1 ja det tror jag säkert:) #2 ni bor inte runt Småland? Förresten så kan Ni ju kolla på olika ridskolor osv:) En helt annan fråga, jag ska ju ha ett nummer där jag ska visa Lite trix med min lille.. Vad är intressant att se?:)
Skåne, sen har vi ingen transport så det blir i närheten :)
lurvponnyn.vimeddjur.se

Jag ska då köra lite uppvisning med paret på Mellanbygdens Ryttarförening i Flarken söndagen den 16 december då det är luciafirande där.
Paret består då av Joystick Diablo -07 och Pegasus -06

Vi brukar lussa för våra grannar men i år åker vi och tittar på Syninge Ridskolas luciatåg. Gott om shettisar där