Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 386 ggr
Annette
0

God Morgon 2 juli

God Morgon!

Som vanligt hade jag gärna sovit en stund till, men då blir nog inte mina arbetskamrater så glada, eftersom vi bestämt träff kl 7 för att klippa en stor besvärlig syrénhäck.

Igår kväll bytte jag hage på mina shettisar. Jag skulle leda ner dom till ån för att visa att staketet var öppet dit ner. Då träffade vi på tre stycken lekande grävlingsungar. Riktigt söta, men jag är nog inte så glad över att ha en hel flock med grävlingar.

Ha en bra dag!

zettan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

morrn morrn

här tog man sig lite sovmorgon Skrattande. Men snart får man åka till jobbet och göra lite nytta. Sen efer jobbet åker ja och mor till ullared och gekås Skrattande. Ska bli såååååå kul. nästan 2 år sen ja var där nu. Eller ja och min bror var där förra året men vände då kön var den längsta på hela året. Så där ville inte vi stå.

JA anmälde även Zettan till Nossebro igår kväll. Ska skicka in papprena idag men avgiften är betald. Hon är så snygg nu att ja e dum om ja inte tar med henne. Så de blir full transport för min del. BAra hoppas att klass 12 och 13 inte går samtidigt för då får ja nog stryka ngn om ja inte kan fjäska med Ida kanskeFlört.

ha nu en riktigt bra dag allesammans 

kram/Sandra

Hanna-D
0

God morgon

Fixy fölade i morse Glad Allt gick bra, fölis har diat och bajsat och efterbörden har släppt, sedan fick jag stressa i väg till jobbet, bra början… Mamma har koll på dem ett par timmar innan hon måste åka till sitt jobb. Gissa om jag längtar hem?

Kattungarna leker nonstop, så söta!

sanne
0

Stort Grattis Hanna !! Blev det en skäck denna gången med ??

Här skiner solen o det var ju ett tag sedan. ska mest bara mysa med barn o hästar idag, bygga lite till i stallet kanske, vi får se vad det blir.

funderar på att åka ner o plocka lite jordgubbar.. jaja.. kanske

ha en bra dag allesammans

Linnah
0

Godmorgon!

#2 Grattis Hanna!

# Här är det sjukt segt idag, kom inte i säng förrän 1 inatt och jag hade behövt sova typ vid 21… När jag kom till jobbet idag så STANK det verkligen, och då berättade de att det har brunnit i helgen! Någon har kastat in ett brinnande föremål genom en av rektorernas fönster så att hans rum är helt förstört. Som tur är så har allt material som låg staplat inne hos honom klarat sig. Nu väntar vi på att polisen ska dyka upp under förmiddagen.

carina-w
0

Grattis Hanna Flört

AusaBausa
0

Grattis Hanna till föling!

Ska snart iväg o äta middag med två gamla klasskompisar där den ene gifte sig i våras, så det blir en överraskningsmiddag i Åhus hamn…kul kul!

Pratade m Torsten i går o förhoppningsvis ska stona komma hem i slutet av veckan eller till helgen.

Hanna-D
0

Tack tack!

#3 Nej, "äntligen" en svart!

VeronicaP
0

#7 Grattis Hanna

Ann-Christine
0

#7 Grattis Hanna!

SannaHolmgren
0

Idag vaknade jag tidigt, tog det lugnt eftersom jag skulle jobba kväll… trodde jag… Fem över åtta ringer dom från jobbet och undrar var jag var någonstans eftersom jag skulle börjat kl 7:30, så det blev en ganska hektisk och stressig morgon, först åka 1 mil o slänga in ungar på dagis och sen åka 1,5 mil till jobb. Hemtjänsten har inte tid med några större förseningarGenerad

Men anmälningsavgiften till Nossebro är betald idag iallafall.

Tack för hjälpen Kacka!Glad