Tingsryds utställning
Vilken tid börja utställningen i Tingsryd?
Någon som vet.Står ingenstan.
det kommer nog en katalog i veckan, det är ju en hel vecka kvar…
kl 10.00
Vi är två som åker från Gotland och vi vill gärna hinna med kvällsbåten (lördagen) hem som går från Oskarshamn kl.21.10. Tror ni utställningen blir klar så vi hinner det? Om det nu inte börjar förren kl.10 så lär det nog bli sent med ca 70 hästar med…eller?? Nästa båt går 15.10 på söndagen..
Jag har nog aldrig varit med om en sommarutställning som slutar efter ca kl 16-17. Och även om det drar ut lite till på tiden så känns det osannolikt att du skulle missa den båten.
Hur länge före behöver Ni vara på plats i färjeläget? Ni har nog precis över 2 timmar till O-hamn.

#4 ? Rockelstad brukar börja vid 9 och vi är inte klara förrän tidigast 16-17, oftast. Likadant med Valla… Men de borde hinna ändå.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Finns tingsrydskatalogen här på forumet?
Delad glädje är dubbel glädje :)

#6 Den finns under "resultat o kataloger" på SSS hemsida 
#7 Tack jag såg det, men jag såg inte att rockelstad katalogen låg där?
Delad glädje är dubbel glädje :)

#8. I inlägg 8 i denna länk finns den "riktiga" katalogen till denna utställning.
När jag var i Riddarhyttan 2005 så höll utställningen på till ca 18.15 o hade då börjat 8 eller 9 tror jag,men det var många med då. Det tar nog ca 2,5 timmar o köra från Tingsryd till O-hamn. Man måste vara vid färjan senast 30 minuter innan avgång - helst 45 minuter!
Typiskt att utställningen ska börja så sent som kl. 10!