Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 1047 ggr
Joystick
13

Luciashow

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har jag och mina fina grabbar

Joystick Diablo och Pegasus kört en liten uppvisning på Mellanbygdens Ryttarförening.

SÅ stolt över mina fina killar som "bara" var där och då och brydde sig inte om att det var "konstigt" i ridhuset med dekorationer, ett avgränsande vitt dressyrstaket, publik, ja allt sånt som inte brukar vara

RebeckaSvensson
0

Vilket fint ekipage!

Milla
0

jättefina!!

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Joystick
0

Tack tack!

De är mina guldklimpar!

SannaHolmgren
0

Det är jätteroligt att få lov att följa "följetongen" om dig och dina fina hästar. Jag har följt er med intresse sedan du började med de små. TACK för inspiration och för att du delar med dig.

Frida-E
0

Jättefina!

Hanna-D
0

Jättefina! Glad

Ellinor Johansson
0

Jättefina! Vad duktiga ni är.Glad

Joystick
0

#4 Kul att läsa! Så sent som -06 så skulle jag absolut INTE ha en shettis.. så blev det ju inte. Vi köpte "Mini" av Pia Sandström när han var ca 10 månader gammal.  Å sen nästan exakt ett år senare råkade vi köpa Pegasus av Sofia Eriksson..  Idag ångrar jag mig endast att jag inte bytte till shettisar tidigare men å andra sidan hade jag nog inte haft mina guldklimpar idag då.

Det roligaste är nog ändå att jag med hjälp givetvis men ändå lyckats köra in båda killarna OCH nu även kör dem i par. Å innan jag köpte parselen av någon här på forumet så hade jag aldrig sett en sån. Å grabbarna hade inte gjort det heller. Å så är de ju "unga fortfarande" födda  -06 och -07 så jag H OPPAS att vi får många fler fina år tillsammans med våra "knasiga" äventyr.

Ikväll nu ska vi upp till Mrf igen. Då kör jag Pegasus upp dit och tar Mini på släp. Ridskolehästarna är nyvaccinerade så de ska få köra lite istället för att rida.  Mini får de prova å tömköra om det behövs  annars får han bara vara söt idag.