Premiering i Björsjölagård.
Kan någon vänlig själ förklara var Björsjölagård ligger? Får inte fram det på hitta.se.
Tillägg: Finns det någon som kanske kan tänka sig att visa en eller två ministon? Vad kostar visningshjälp?
OM jag ska åka rör det sig om klass 13 och EV. 15. I första hand kl 13.
Mia…som inte kan springa…

Mellan Sjöbo och Hörby kan man nog säga.

#1 OJ!
Jag som trodde det var närmare dit än till Gråmanstorp.
OK, nästa fråga. Vetlanda i oktober…kan jag premiera sto där och få RS-nummer?
(visningshjälp behövs om det blir där oxå…)

Du kan inte få RS-nr på en utställning.
Närmaste premieringarna du har är Nybro och Norrhult och där är det försent att anmäla, vi fick katalogen i går, och uppsamlingspremieringen här går inte att anmäla heller då det bara var dom som redan anmält och fick förhinder som fick åka dit tyvärr.
Finns en uppsamlingspremiering i Skåne som förmodligen fotfarande går att anmäla till.

#2. Är det inte utställningen i Bjärsjölagård den 25 augsti du menar?
Man kan inte stamboksföra på utställningar, så du kan alltså inte göra det vare sig på Bjärsjölagård eller på JLPS:s utställning i Vetlanda.
Jag tror att anmälningstiden till årets premieringar tyvärr har utgått. Det kan fortfarande gå att anmäla till uppsamlingaheat.
Kolla denna länk om du hittar någon lämplig plats www.svehast.se

Direktlänk http://www.svehast.se/sh/doc/1045.asp
Det går att anmäla till uppsamlingsheat i Åstorp senast 1 augusti.

Skulle vara uppsamlingen i Vetland i september…
Har dock inte fått klart för mig om man kan komma till bara den premieringen eller om jag måste ha varit på/varit anmäld till en annan men då fått förhinder…

#6 enligt propositionen så kan man inte anmäla senare, jag tänkte själv göra det men det gick inte.

#6 Ja, anmälan dit gick ut i juni.
#5 Tack för den bra länken!
Blir till att vänta till -o8 och hoppas att hon då har ett litet föl vid sidan. 
CATTIS! Jag har fått svar på min fråga, så om du vill kan du plocka bort denna tråd. Mia.

#8. Vi plockar inte bort trådar. Det kanske finns någon mer som kan ha nytta av dina frågor :)