Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: premiering
Läst 928 ggr
Miija
0

Premiering i Björsjölagård.

Kan någon vänlig själ förklara var Björsjölagård ligger? Får inte fram det på hitta.se.

Tillägg:  Finns det någon som kanske kan tänka sig att visa en eller två ministon?  Vad kostar visningshjälp?

OM jag ska åka rör det sig om klass 13 och EV. 15. I första hand kl 13.

Mia…som inte kan springa…Ledsen

RebeckaSvensson
0

Mellan Sjöbo och Hörby kan man nog säga.

Miija
0

#1   OJ!

Jag som trodde det var närmare dit än till Gråmanstorp.

OK, nästa fråga. Vetlanda i oktober…kan jag premiera sto där och få RS-nummer?

(visningshjälp behövs om det blir där oxå…)

Mmia
0

Du kan inte få RS-nr på en utställning.

Närmaste premieringarna du har är Nybro och Norrhult och där är det försent att anmäla, vi fick katalogen i går, och uppsamlingspremieringen här går inte att anmäla heller då det bara var dom som redan anmält och fick förhinder som fick åka dit tyvärr.

Finns en uppsamlingspremiering i Skåne som förmodligen fotfarande går att anmäla till.

Annette
0

#2. Är det inte utställningen i Bjärsjölagård den 25 augsti du menar?

Man kan inte stamboksföra på utställningar, så du kan alltså inte göra det vare sig på Bjärsjölagård eller på JLPS:s utställning i Vetlanda.

Jag tror att anmälningstiden till årets premieringar tyvärr har utgått. Det kan fortfarande gå att anmäla till uppsamlingaheat.

Kolla denna länk om du hittar någon lämplig plats www.svehast.se

Annette
0

Direktlänk http://www.svehast.se/sh/doc/1045.asp

Det går att anmäla till uppsamlingsheat i Åstorp senast 1 augusti.

Miija
0

Skulle vara uppsamlingen i Vetland i september…Oskyldig

Har dock inte fått klart för mig om man kan komma till bara den premieringen eller om jag måste ha varit på/varit anmäld till en annan men då fått förhinder…

Mmia
0

#6 enligt propositionen så kan man inte anmäla senare, jag tänkte själv göra det men det gick inte.

Miija
0

#6  Ja, anmälan dit gick ut i juni.

#5  Tack för den bra länken!

Blir till att vänta till -o8 och hoppas att hon då har ett litet föl vid sidan.  Skrattande

CATTIS! Jag har fått svar på min fråga, så om du vill kan du plocka bort denna tråd.   Mia.

Annette
0

#8. Vi plockar inte bort trådar. Det kanske finns någon mer som kan ha nytta av dina frågor :)