God Morgon 5 Juli
Go morgon
inget regn än så länge.. idag ska jag fortsätta putsa lite på hästarna som ska med till helgen, sen får jag återigen möbler om i hagarna för just nu funkar det inte.. Jozo är verkligen inte nöjd med att det kom ett halvblod som går med "hans" tjejer.. så jag får låta honom gå in där igen o flytta den stora till en annan hage..
sen ska jag o barnen till biblioteket o lite smått o gott.. sen får jag se hur mkt jag hinner med hemsidan idag, för den ligger under ombyggnad just nu.. finns en del hästar till salu just nu…
ha en bra dag allesammans
Godmorgon, idag så ska jag jobba mellan 12.30-21.00. Det är det enda som händer idag faktiskt. Imorgon hämtar jag mina kattungar, det enda jag ser fram emot :P
God Morgon!
Idag skall jag städa och möblera om i tv-rummet eftersom mina nya soffor kommer idag! Ska bli jättskönt att förnya lite. Riktigt roligt att städa för en gångs skull!!
Häls Madde

Godmorgon. Här öser regnet ner, så jag ska också städa idag. Jag är ledig hela dan, så vad ska jag annars göra. Ungarna struntar i regnet, de har varit ute och lekt hela morgonen. Hästarna verkar tycka att regnet är ok också, för de slipper ju alla stickande insekter.
Mulet o blåst här idag o kommer säkert mera regn snart! Suck…Ska börja packa inför Tingsryds-resan som går av stapeln imorgon med dagbåten.Barnen började putsa på Fuga igår redan inför helgen :). Bara det inte blåser på sjön imorgon så..

God Morgon! Här ar det bara jag och hunden Harry som är vakna, det var nattritt igår så alla barnen sover ännu, de kom inte i säng förrän starx efter 02 !
I dag är en höjdardag på lägret, de ska få hoppa, få spagetti och köttfärsssås till middag och så höjdpunkten
-Godiskväll ! 
Godförmiddag!
Idag skall jag ner till Gullmarsplan för att hämta min man som går på semester… Därifrån åker vi till Tumba för att "övervaka" sonen som är på SHI (Swden Hockey Institute), hoppas hinna med och se ett ispass. Vi kommer att bo i Haninge (i huset bredvid Björn Skifs, hoppas man får se den dalkarlen:). Fredagen kommer vi att vara på Tumba Ishus för att sen ta sig hemöver igen. Har iaf fått låna en GPS av en kompis så det inte blev som i måndags:(… En normal färd på max 15 min (skulle från Tumba till Scandic i Kungens Kurva) slutade på 1½ timme (!!!!!!). Snacka om bonde i storstan, jag fattar inte hur jag blivit. (Har ju trots allt kört turistbuss i många av Sverige och närliggande länders storstäder, prickfritt!). Kan det vara åldern?
Hästarna går på bete, en är såld och kommer att flytta till Värmland i slutet av månaden. Skulle behöva sälja ngn till..men men.
Hoppas att ni får en bra dag! Skall ju själv som sagt ta mig till Stockholm *puh* alldelens strax!
God förmiddag!
Här ska ett sto kollas av om hon gått ur brunst så att ägaren kan hämta henne i eftermiddag. Sen ska Socker tvättas och poleras inför morgondagens premiering. Och ikväll ska 2 pållar ultraljudas, så som vanligt är det fullt ös. Sen har man ju alla vanliga sysslor visserligen men det behöver man väl inte tala om 
Amor vincit omnia 

god middag
#0 nu blir ja nyfiken på vilka hästar som är till salu 
Här har ja legat i migrän hela morgonen. De börjar släppa nu som tur är. Måste ju snart till stallet och pyssla om mina små pållar. Dom ska sova inne några nätter nu tills vädret blir bättre. Rosa har ju fått en halsinfektion och Bastic behöver sova på torr mark så inte han också blir dålig. Men glädjen är i allafall att mitt stuterinamn har gått igenom och att Rosa är dräktig 

Vilken natt!
Det började 23.30 med att larmet på skolan mittemot vårt hus började tjuta. Securitas kom och fick tyst på den, men hann knappt åka därifrån förrän det tjöt igen, det var bara att vända. 03.30 var det dags igen….Då hade även larmet till församlingshemmet på andra sidan vårt hus börjat tjuta….När dessa oljud var eliminerade var det dags att kliva upp, för då tjöt mina väckarklockor…..