Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: premiering
Läst 401 ggr
sanne
0

Premiering i Svenljunga 25 0 27 Juli

Fick just katalogen, herre jösses.. det brukar inte va många som vill visa i Svenljunga men i år slår det nog rekord

På Onsdagen 16 st shetland olika åldrar (utom 3års ston)

På Fredagen 19 !!!! st 3års ston. Så kul att många vill visa !!!!

Cattis… vill du ha katalogen ??? eller ska jag lägga ut den ?

Cattis
0

Jag vill ha info på mailen, så jag kan göra en artikel ihop med de andra. Vore jättesnällt om du orkar!

Namn, far, mor räcker. Plats, datum o domare.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Cattis
0

Orkar du inte skriva av så kan du faxa, men då måste du säga till innan så jag kan koppla in faxen.

/Cattis

sanne
0

Har skickat första delen… det är Morgan Johnsson som dömer, jag måste bara fixa lite med mina pållar nu så kommer andra delen sen..

Cattis
0

#3 Kanonschysst!

/Cattis

sanne
0

skickat båda dagarna…

pust .. va hästar.. förra året var det 3 st 3års ston…

PetraJ
0

Sanne! Hur många är det i Svenjunga som skall göra körbarhetsintyg av nordsvenskar?

sanne
0

Petra jag kan kolla upp det i morgon, men det brukar vara ganska många. Kallbloden går på Torsdagen 26 /7.

Madelene_Udd
0

# 6 i katalogen är det 3 st 4-åriga Nordsvenska valacker anmälda, jag antar att dessa skall göra körbarhetsintyg. Sedan är det 7 st 4-åriga nordsvenska ston anmälda. 3 av dessa har fölk vid sidan och skall väl stambokföras, och de andra skall kanske göra körbarhetsintyg? I förra årets katalog var det angivet vilka som skulle köras, med jag hittar inte den informationen i år.

Häls Madde

PetraJ
0

#8 tackar. Har du även tele till Ulla Josefsson som är ansvarig för premieringarna? Du kan pm mig.