TVÅ "SHETTISAR" BORTSKÄNKES!!!!*GRRR*
Så, såg för 2 h sen när jag tittade ut i hällregnet två hästryggar!!!! Tror ni inte på f….n att de sprängt trådarna i hagen!
Här står jag med två småbarn, spöregn och två monster ute i grannens veteåker… in med barnen i bilen, grimskaft och pellets (nog så lockande i en härlig åker) Hur jag nu skulle få med mig bil, barn och hästar samtidigt hade jag ingen tanke på….
Börjar köra hittar ingen häst ngnstans.. farmor och farfar kommer hit för att hjälpa till..
Barnen lämnas hemma med dem och jag tar bil, kör så långt bort mellan åkrarna jag kommer och börjar vandra i spöööregn och pölar med bara tröja och gummidojor( byxor också givetvis) hittar kräken allra läääängst bort i en JÄTTEåker.. får hem dem till slut!
SKA NUMER FÖDA UPP OCH HÅLLA VANDRANDE PINNAR………..

…..
i sådana lägen så är hästarna billiga
MKT billiga!!! Det värsta var ju att jag såg dem ju inte heller eftersom de "försvann" i vetet då de är så små!!
jag skrattade så jag tjöt när jag läste din tråd, skönt att fler också har såna odjur.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Hahaha, så kände jag i vintras när vår lilla bestämde sig för att bli rymmarprinsessa. Tack & lov har hon hållt sig innanför staketet det sista, peppar peppar…
, visst är det härligt m företagsamma hästar??? NOT!

Tur att man glömmer ganska fort!

……mina vandrande pinnar rymde bland saint paulorna :/

He, he! T.o.m vandrande pinnar är luriga!!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Jag hade ungefär liknande tankar om min ettåring,när min granne kom till mig och frågade hur man kunde lura in henne tillbaka i hagen….så fort han visade sig kröp hon sonika ut och ville prata med honom och klias..
Han fick inte mkt gjort den dan o inte jag heller förutom en massa motion

hehe.. jo. vårt lilla monster har oxå rymt några gånger. antingen slitit sig eller tagit sig genom stängslet trots att vi har 4-5 trådar. han har blivit hittad nere i bollerup några gånger. och hos andra shettisägare. men på sistonde har han bara rymt till grannen
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Hihi. Känslan är välbekant. Själv har jag funderat på att ägna mig åt frimärkssamling i motsvarande lägen.
Hoppas priserna på djuren stigit något nu igen
. Man glömmer lyckligtvis rätt fort…

Mina shettisar har aldrig gått ur hagen. Däremot hade jag två NF, helsyskom, som var helt omöjliga. De kände inte ström, gick ut och in ur hagarna som det behagade dom. Hingsten fick jag hämta från hingstbetet 3 mån tidigare pga detta. Då fick han sitt straff, kulorna rök fortare än tåget ;)
#13 hehehe… varför känns just det så lockande????
En kastrationsvarning kan locka fram de allra varmaste skratten och största leenden hos kvinnor!!
Jo då de har stigit ngt i pris igen… men jag fattar bara inte hur de bär sig åt!! Nu hade de visserligen gått rakt igenom och jag märkte att det vara bara ström a la pirr i trådarna så det förklarar en del… men de måste ha ngn shettissensor som bara hittar svaga punkter med mm… Jag hade hblhingst i dessa hagar och inte gick han ur!!
Nu har vi stängt öppningen med tråd samt lång träregel och pall.. runt resterande hage är det gärdesgård så nu vore det väl den om de gick ur…
*asg* Du kan ju alltid skicka dom i ett Sverigepaket till mig:) eller som på Tradera…jag betalar frakten… *ASG*