Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 485 ggr
sanne
0

God morgon 7 juli

Jaha, då ska vi strax åka till Sparreholm, måste dricka lite kaffe först, sen fixa det sista m pållarna, sen bär det av !!!

Det har regnat hela natten, o flera stycken av hästarna har sovit inne i natt, ska se om några får va kvar inne till Tjejerna kommer…

Hoppas alla får en bra dag, o LYCKA TILL alla som ska ställa ut. Kör lugnt.

Cattis
0

God morgon, typ. Skall åka till stallet och lasta hästar nu.

Har sovit i drygt två timmar, jag bara kan inte somna när jag måste sova. Helt hopplöst. Nåja, jag har iaf en rolig dag att se fram emot, så det går nog bra ändå.

Ha en bra dag alla, och lycka till på utställningarna.

#0 Ses om några timmar då :-)

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

maggan
0

God morgon.

Samma här, ska också åka nu.

#0 och #1   Då ses vi också. Cattis du och jag om 20 min.

Sanne flera timmar.

Mannas
0

God Morgon! Lycka till alla som ska på utställning idag!

Linnah
0

Godmorgon! Lagom tills Cattis och Sanne gick upp så gick jag och la mig. Oskyldig Men jag är inte bakis idag i alla fall, det är ett framsteg jämfört med förra veckan!

Lycka till på alla utställningar idag!

zettan
0

morrn morrn

precis hemkommen från att varit i stallet och släppt ut pållarna. Zettan gillar inte läget att ett russto kommit till grannhagen. Så nu är hon på sin vakt och vakar över sin fölunge. Zettan är så brunstig nästan glömt hur hon var när hon var brunstig.

Idag ska ja bara ta de lugnt. Blev sent i går på kalaset och man var tvungen att åka till stallet när man kom hem och ge hästarna mat. Man somnade skönt i sin säng sen.

LYCKA TILL ALLA SOM SKA VISA HÄST IDAG. HOPPAS VÄDRET BLIR BRA.

AusaBausa
0

Lycka till alla på utställningarna! Åh jag ville verkligen t Tingsryd men det löste sig inte m barnvakt(gubben jobbar t 18) Hrm! Ville ju se mga av era hästar o framför allt Kefirs dotter Kezella….

Ska bara ta det lugnt i dag o sen ikväll ska jag in på Killebom m ngr jobbarkompisar o svänga de lurviga! Kul, kul…

MrsM
0

Här har det regnat konstant sen igår. Fölet Alice med familj hemma i stallet. Sitter på jobbet och på väg ut på dagens runda OCH ska försöka hinna förbi och titta in på hästpremieringen på Munkagårdsskolan. Inte helt kul att visa/bedömma häst utomhus en sån här dag, skönt att bara vara publik.

VeronicaP
0

God middag eller nåt ? Jag kom också hem typ de tidernar som Sanne och Cattis gick upp *S* men jag är pigg och vaken idag iallafall och det är skönt, synd att vädret inte är lika uppåt *ler*.

Lycka till alla i dag.