Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 694 ggr
Miniblomm
0

Shettis

Jag är 14 i sommar och är galen i små shettisar, men lyckas inte övertala pappa om att få en, men igentligen e det bara problem med att vart vi ska ha den, mamma har hästar på ett ställe men pappa lyssnar inte om att jag kan ha dom där

[Rebecka]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

d är alltid svårt att få föräldrarna att gå med på att man ska köpa häst..

Rubiinen
0

Jag har försökt me de i ca 5år. o Igår så fråga pappa o vi skulle köpa en shettis FörvånadSkrattande

IdaS-A
0

#2 smart pappa du har, han har fattat vilken ras som är den "rätta" Skrattande

Rubiinen
0

haha jo :) man växer aldrig ur! älskar att köra :) o de finns så mkt trevliga folk inom shettis världen :)

UG
0

Jag fick aldrig någon ponny när jag var liten, vilket stod högst upp på önskelistan i 10 års tid. Det tar jag igen nu i vuxen ålder ;-) Har sju ponnyer och de är mina ögonstenar.

Miniblomm
0

okej ;P vet någon någe stuteri man kna titta på inne på internet?

Annette
0

Här hittar du massor med shettisstuterier www.shetlandsponny.com

Miniblomm
0

okej va bra tack för tippset ;) se om man kan övertala pappsen men då blir det säkert minst nästa år för nu har jag fått så mycket så.. får försöka till nästa år eller senare

//miniblomm

Miniblomm
0

vilka shettisar gillar ni bäst små eller stora?

//miniblomm

VeronicaP
0

#9 Standard gillar ju jag för dem känner jag i allfall att man kan använda mer *ler* nu kommer säkert flera att säga annat Cool

Miniblomm
0

jag gillar mest mini shettis för dom e sötast

//miniblomm

[LinneaDahlberg]
0

#9 jag tycker minihingstar är klart coolast, men sen tycker jag själv mer om standard. Vill inte ha "för" små, men det är ju MIN åsikt.
Minisar går ju att använda lika mycket (dock i mindre format…)

Jag har tur att ha en mamma som är lika galen i djur som jag, så jag fick häst tidigt. När jag ville köpa en ny för egna pengar var det ingen som sa emot… nu blir de fler i form av föl… fortfarande ingen som säger emot… kankse ska köpa ett till sto om 2-3 år… det har de också gått med på! Flört
Jag har nog tur… så har vi ju marken att ha dem på också… då blir ju allt genast lättare.

[Rebecka]
0

jag tycker mest om shettisar av den större typenGlad

Ove-D
0

#9 jag gillar mest shettiar 92-98 cm… :-)

Miniblomm
0

det är ju bra att alla inte tycker lika ialla fall ;P

Tycket att dom små e söta men dom lite större e nog mer praktiska att köra med.

//miniblomm

Miniblomm
0

Fast nu börgar jag gilla dom större mer och mer ;)