Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 641 ggr
dajmie
0

Final Bloom

Yes. Jag har lyckats få Final Bloomen till Sverige, det var krångligt, jag kommer nu att ta in många lådor av både Sprayen och glansschampot i samma serie, det här är julafton, är överlycklig, hur man nu kan bli det av lite pälsglans, så nu kan ni få köpa utav det.

Milla
0

super då beställer jag av dig jag börjar med sprayen.

Meddela vad det kostar.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Anette
0

#0 Skulle du skriva i Tingsryd Maria? I så fall skulle vi oxå vilja beställa glanssprayen.

dajmie
0

Ja jag ska skrina där på Lördag, jag kommer lite tidigare för det ska väl gås igenom lite innan, jag tar med ett gäng ner.

Anette
0

#3 Åh, va bra!!Glad

Milla
0

#3 kanon

dajmie
0

#1 Vet inte riktigt priset vad det blir per flaska, med frakten över, det gick med båt, ska kolla upp detta.

sanne
0

Super duperGlad va alla hästar kommer glänsa på utställningarna nu !!! får nog ta o testa shampot oxå sen..

Charlotte-Aveback
0

Kunde vara kul att prova detta också! Jag beställer gärna en av varje! Du kan väl höra av dig ang. försändelse, betalning, m.m.?

Tack på förhand!

dajmie
0

Ja det går bra, jag mailar dig. Maria.

Miija
0

Kan du skriva ut pris här eller får man klanske inte det?

Vill också veta mer om denna produkt. Finns någon hemsida?

Johanna-Granberg
0

#9 Du kanske kan ta med dig till Köping också?! Skulle vilja ha, pm gärna mig också om pris och vart jag ska sätta in pengar.

dajmie
0

Ja jag kan ta med mig till köping #10 pm mig. maria.

Puzzel
0

Kan vi som inte kommer till utställningarna och bor långt bort också beställa ?? Låter bra dessa saker och är nyfiken på pris mm

dajmie
0

#13. ja visst går det, du kan pm mig, så kan du få reda på priser mm. Maria.

JMax
0

Jag har fått min i dag!Räcka ut tungan

Premiär användning på Rockelstad i morgon!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Benjamin
0

Fick du från Usa också? Förmodligen gick de med båt istället för flyg. Det var roligt att det fungerade med beställningen.

zettan
0

Maria tar du med dig till Nossebro utställningen?? intresserad av både schampoo och pälsglans

dajmie
0

Ja jag plockar med mig till utställningar, dom jag ska på. Jag fick tag i det genom ett annat land, men jag väntar svar om jag kan ta in det på annat sätt, frakten blev så jäkla dyr, men jag kommer givetvis att fortsätta ta in det, och även scampo, hels hela serien.

Milla
0

#18 Kanon, jag kommer fortsätta köpa, gud vilken glans det blev tom på dom vita fälten helt otroligt!!

JMax
0

Jag är helnöjd med min oxå!! De blänkte så fint igår!! I dag regnade det så brutalt så det var ingen idé att använda det.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

dajmie
0

Kul att ni är nöjda.

Benjamin
0

Vad roligt att det var så bra Milla. Jag har fortfarande inte provat.