Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettbildserier
Läst 8523 ggr
Annette
8

Veckans Ponny

Nu testar vi om det finns intresse för en ny artikelserie - Veckans Ponny. Välkommen att läsa mer om vilka som kan vara med.

Nu tar vi paus med artikelserien Veckans Hingst, den återkommer till våren om deltagare finns. Istället testar vi en ny serie, Veckans Ponny, där alla förutom avelshingstar är välkomna att vara med. Kravet är att ponnyn skall vara registrerad i SSS. Du kan tex presentera en duktig körponny, trogen ridskolehäst, bästa kompis, avelssto, din första uppfödning, osv.

Välkommen att kontakta oss så skickar vi vad du behöver för att svara på några enkla frågor och skicka några bilder.

Du kommer i kontakt med oss via  annettewadman@hotmail.com

Aribigga
2

Vad kul! Då kanske en vallack får synas för en gångs skull :) Jag har skickat mail.

lurvponnyn.vimeddjur.se

Annette
2

Vad roligt att intresset verkar så stort! Det har redan kommit 4 intresseanmälningar. Jag har skickat ut info så först till kvarn blir den första "Veckans Ponny". Vi kör igång så fort första bidraget har inkommit Glad.

Marie Claesson
0

Ska det vara nu levande ponnyer, eller  även "historiska"?

Annette
3

#3. Eftersom jag inte skrev att de måste vara i livet så är även historiska ponnyer välkomna att vara med.

Nu har det inkommit 2 bidrag, det första publiceras i morgon.
Spännande väntan vem det blir :)

AusaBausa
1

åh vilken kul ide!

Annette
0

Vad kul med ett så stort intresse för serien Glad.

Det har inkommit en hel hög med jättefina bidrag och alla kommer med efter hand. Välkomna att skicka in ännu fler kandidater :)

.:Aramis:.
0

Super kul Skrattande

Real friends are hard to find, harder to leave and impossible to forget.

abbe75
0

Var kan man komma in och se alla bidragen som har varit med i denna kategori?

Annette
1

#8. Titta under 36 - Veckans Ponny långt ner i artikellistan.

abbe75
0

#9 hittade ingenting där, vad jag kunde se så låg det enbart 11 st MMS där.

36 - MMS och SMS heter ju den kategorin om inte jag ser fel.

Annette
0

#10. Man måste först klicka på artiklar uppe till vänster i menyn. Det du tittat på är inläggen.

[Rakach]
0

Har en shettis, men han är inte registrerad i SSS, men det ska bli kul att följa de andra bidragen :)

Annette
0

En ponny kvar att presentera sedan är det tomt i kön. Välkomna att skicka in fler bidrag :)

Annette
0

Två ponnyer på kö.

Välkomna att skicka in fler bidrag Glad

emmajensennn
0

Ska man skicka via PM?Glad

You can't make a rainbow without a little rain

Annette
0

#15. Skickas via vanlig mail, adressen står i artikeln här ovanför.

emmajensennn
0

#16  okej :)
Kan man skicka in föl? hon har inget pass och är inte registrerad eller så för hon är bara 5 månader

Annette
0

#17. Då är du välkommen att skicka in när hon har fått sitt pass och registreringsnummer i SSS :)

emmajensennn
0

#18  okej tack :)

SaraDoos
0

Försvann min veckans ponny? Förvånad

Annette
0

#20. Den ligger som löpsede och finns nålad i vänsterkolumnen.

Ser det inte ut så på din dator?

Annette
1

#20. Konstigt, i Google Chrome ser jag den inte heller. Men i min vanliga Microsoft Explorer syns den.

Det är troligen något fel på iFokus som gör detta.

sarahansen
1

Skickade in om min shettis för länge sen men fick varken svar eller att det kom upp här, fick hon inte vara med?

Annette
0

#23. Vad heter ponnyn?

Miica
0

Det är inte så att Veckans ponny artikeln har råkat bli raderad? o därför inte syns? Brukar ju gå fint o plocka in dem igen isåfall!

Konstigt att den försvann helt :/

Annette
0

#25. Vad har du för webläsare?

Jag ser den i Internet Explorer.

Miica
0

Jag ser den inte i internet explorer..

Men jag hittar å andra sidan inte dem gamla artiklarna heller, så kanske bara är för mig som de har försvunnit =)

Annette
0

Är det fler som inte kan se artikeln om Döösens Salsa?

För mig ser allt ut som vanligt i Internet Explorer.

Annette
1

Något är fel. Vi har bett om hjälp på supportsajten. Får se om det blir någon lösning.

Lillabullen
0

Jag ser bara det här inlägget om veckans ponny, ingenting om de som varit med eller några nya, varken här i Google Chrome eller i Internet Explorer, så #27 är definitivt inte ensam! Hoppas det lyckas fixas :)

Annette
1

Kan ni se artikeln nu?

Jag tror jag löst det utan supportens hjälp.

Miica
0

Yay! Jg kan se den!! Får man fråga vad felet va? Tack för att du löste de :D

Annette
2

#32. Något skumt, en bugg kanske? Den låg i en öppen kategori men syntes ändå inte. Jag klickade lite hit och dit och nu verkar det fungera.

Som kompensation får Salsa vara Veckans Ponny ytterligare en vecka. Nästa byte sker alltså 28/11.

Aribigga
0

Jag vill bara säga att jag tycker det är sjukt kul att läsa om alla ponnyer!

lurvponnyn.vimeddjur.se

Annette
0

Roligt att serien uppskattas Glad.

Jag tycker också det är jättekul att läsa om alla ponnyer som är till stor glädje för sina ägare.

Annette
0

Välkomna att skicka in fler ponnyer till serien :)

Ulrisa
0

vart skickar man in?

ThiffannyJ
0

#37 Det finns en mejladress i #0

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com