Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 23-säljes
Läst 2021 ggr
Minsanne
0

Shetlandskalender 2013 - rykande åtgång

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej
Nu är Shettiskalendern 2013 här.
Om det är 1 kalender du vill köpa så kostar det totalt 119:- inom Sverige
Två stycken kostar totalt 218:- Priset är inkl emballage och porto och kalendern givetvis.
Utanför Sverige är kostnaden högre 141:- för 1 resp 262:- för 2
Vi kan skicka två i varje kuvert, sen blir det för trångt.

Till dig som köpt mer än 5 kalendrar, hör av dig igen så kan vi kanske paketera dom på ett annorlunda vis och därmed få ner kostnaderna.
Bäst är att betala via postgiro och där skriva upp vart dom ska skickas och hur många.

Mitt postgiro nummer är 616 12 22 – 2
Länken går till kalenderstiftelsen på barncancerfonden, där kan du se hur mycket vi alla skänker. 50:- per såld kalender går dit.
http://www.barncancerfonden.se/15928 Tack för din medverkan

Skriv gärna frågor i tråden om du vill.
Inga av fotona har någon text, men alla är från stuteriets hästar och jag är ensam fotograf till alla bilderna.

Exempelbild på en av månaderna (fotade med min mobil, därav lite snett och kanske suddigt, men bilderna i kalendern är perfekta)

emmajensennn
0

Åhhh om man inte redan köpt kalender :(

You can't make a rainbow without a little rain

Minsanne
0

Men du kan ju köpa en till och ge bort en av dom Skrattande

Blue_Ice
0

Hej. Jag har beställt 1st och hade tänkt betala den nu men jag gör det via Internet. Men nu ryms inte både namn och adress i medd. fältet så hur vet du då när jag har betalat?

Blue_Ice
0

Råkade bli två likadana inlägg:-\

Minsanne
0

Jag tror att när du betalar via pg så får jag en notis om det pappersvägern. jag hoppas att ditt namn och adress står automatiskt på det pappret. Annars hör jag av mig igen

emmajensennn
0

#2  AA kanske det ;)

You can't make a rainbow without a little rain

Minsanne
0

För den som önskar så kan man även betala via Paypal

Pyttis
2

En mycket fin kalender som just anlänt hit!Glad Så Ni som funderar över en julklapp att ge bort/till Er själva passar jag på att slå ett slag för denna och då ger Du även ett bidrag till Barncancerfonden!

cinna
0

Fick hem min idag. Jättefin! Skrattande

Minsanne
7

Idag gott folk så görs en insättning till Barncancerfonden på 7.500:-
tack vare er som köpt kalendrarna.Glad

Tack för er delaktighet. Vi har nu sålt 150 st kalendrar !!!
I nuläget har vi ca 50 stycken kvar, kan ev beställa fler om så behövs.

Kom igen nu Tungan ute

Sonja m
0

Har satt in pengar samt mailat min adress till ann.pagmar@telia.com stämmer denna adress? Kollar aldrig pm här.

Vilken bra idé att kombinera välgörenhet och shettisar - ser fram emot en fin kalender! /Sonja

lillakra@telia.com

Minsanne
7
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag kom detta med posten. Det gör mig jätteglad och tack alla ni som var delaktiga och köpte kalendern.
Nästa år gör vi om det igen

Annelie-P
0

#12 Bra gjort!

Marta
0

Trevligt initiativ !