Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett14-utrustning
Läst 1392 ggr
bläsen
0

utställningsträns

Jag söker utställningsträns med mässings spännen. Någon som vet vad jag kan köpa ett?

Shettisblasen.se

shettisar, utställning, körning och pyssel.

Annette
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag köpte ett på Hööks. Just nu rear de ut dem till halva priset. Åtminstone i Skövdebutiken.

RebeckaSvensson
0

#1 sådant hade jag velat ha. Verkar dock inte finnas på hemsidan o Malmöbutiken har inte i ponny.

Annette
0

#2. De hade kvar i Skövde tidigare i veckan. Om du vill kan jag kolla och isf köpa ett till dig.

sanne
0

Rebecka. Har du långt till Kristianstad ? Dom kanske har. Vet att vi har kvar i Borås butiken annars. Du kan höra av dig i så fall om jag ska kolla b

RebeckaSvensson
0

Jättesnällt om ni vill kolla vid tillfälle o köpa till mig om det finns!

Snaedis
0

Jag har ett att sälja ,inkl bett

🙂

Annelie-P
0

#1 eller 4: Vet ni om detta träns finns i mini eller bara till standard?

MadeleneJansson
0

Finns i strl ponny, jag har ett som är för stort till min hingst.

bläsen
0

Jag bill ha ett utan nosgrimma. Vilket artikel nr eller utgångspris har det på hööks?

Shettisblasen.se

Annette
0

Jag tror knappt det säljs några träns utan nosgrimma.

Om man skall visa på utställning är det en fördel att använda nosgrimma eftersom huvudet ser så långt ut utan.

PP
2

Håller med Annette. Visa utan nosgrimma ser lite "bonnigt" ut. Kan kanske funka på russ och nordisar. :-P

Men vill man absolut inte ha nosgrimma, så går de ju att ta bort.

bläsen
0

Någon som vet artikelnr på höökstränset? Jag kan inte hittat det i förr åretskatalog. Med nosgrimma menar jag den del som ligger framför bettet

Shettisblasen.se

Annette
0

#12. Menar du snokrem till aachennosgrimma? På Hööktränset är det en engelskt nosgrimma så det finns ingen snokrem.

Jag skall kolla om jag hittar artikelnumret i en gammal katalog men den är i stallet så det får bli i morgon.

Annette
0

#12. Tränset var nog med i vårkatalogen 2012. När jag tänker efter köpte jag det ju förra våren.

Synd att det inte finns i mindre storlekar, det är ett riktigt nätt och fint visningsträns. Men efterfrågan på mindre storlekar kanske inte är så stor? Jag upplever att Hööks sortiment på bl a täcken i mindre storlekar har försämrats. (Nog för att jag redan har fler täcken än jag behöver 😇

SofieN
0

#14 Jag upplever det som tvärt om. Dom har ju under hösten och vintern haft täcken med hals i 105 och skrittäcke i 105, något som i vanliga fall är omöjligt att hitta.

Det enda jag skulle vilja ändra på är alla barnsliga detaljer på dom andra ponnytäckena, men det överlever man väl :)

Annette
0

#15. 105 är för stort för mina ponnyer. Jag efterlyser mer i stl 85 och 95.

bläsen
0

Annette mins du vad det kostade för jag hittar bara ett som är någolunda lik? Har det ch märke?

Shettisblasen.se

Annette
0

Tränset har ett litet märke på pannbandet. Syns lite på bilden.

Det kostade under 300:-, 239:- eller något sådant har jag för mig.

Eddyaf
1

HÄR finns ett liknande träns som Hööks tidigare hade, i storlek shetland 🙂