utställningsträns
Jag söker utställningsträns med mässings spännen. Någon som vet vad jag kan köpa ett?
Shettisblasen.se
shettisar, utställning, körning och pyssel.

#1 sådant hade jag velat ha. Verkar dock inte finnas på hemsidan o Malmöbutiken har inte i ponny.

#2. De hade kvar i Skövde tidigare i veckan. Om du vill kan jag kolla och isf köpa ett till dig.

Rebecka. Har du långt till Kristianstad ? Dom kanske har. Vet att vi har kvar i Borås butiken annars. Du kan höra av dig i så fall om jag ska kolla b

Jättesnällt om ni vill kolla vid tillfälle o köpa till mig om det finns!
Jag har ett att sälja ,inkl bett
🙂

#1 eller 4: Vet ni om detta träns finns i mini eller bara till standard?
Finns i strl ponny, jag har ett som är för stort till min hingst.
Jag bill ha ett utan nosgrimma. Vilket artikel nr eller utgångspris har det på hööks?
Shettisblasen.se

Jag tror knappt det säljs några träns utan nosgrimma.
Om man skall visa på utställning är det en fördel att använda nosgrimma eftersom huvudet ser så långt ut utan.

Håller med Annette. Visa utan nosgrimma ser lite "bonnigt" ut. Kan kanske funka på russ och nordisar. :-P
Men vill man absolut inte ha nosgrimma, så går de ju att ta bort.
Någon som vet artikelnr på höökstränset? Jag kan inte hittat det i förr åretskatalog. Med nosgrimma menar jag den del som ligger framför bettet
Shettisblasen.se

#12. Menar du snokrem till aachennosgrimma? På Hööktränset är det en engelskt nosgrimma så det finns ingen snokrem.
Jag skall kolla om jag hittar artikelnumret i en gammal katalog men den är i stallet så det får bli i morgon.

#12. Tränset var nog med i vårkatalogen 2012. När jag tänker efter köpte jag det ju förra våren.
Synd att det inte finns i mindre storlekar, det är ett riktigt nätt och fint visningsträns. Men efterfrågan på mindre storlekar kanske inte är så stor? Jag upplever att Hööks sortiment på bl a täcken i mindre storlekar har försämrats. (Nog för att jag redan har fler täcken än jag behöver 😇
#14 Jag upplever det som tvärt om. Dom har ju under hösten och vintern haft täcken med hals i 105 och skrittäcke i 105, något som i vanliga fall är omöjligt att hitta.
Det enda jag skulle vilja ändra på är alla barnsliga detaljer på dom andra ponnytäckena, men det överlever man väl :)

#15. 105 är för stort för mina ponnyer. Jag efterlyser mer i stl 85 och 95.
Annette mins du vad det kostade för jag hittar bara ett som är någolunda lik? Har det ch märke?
Shettisblasen.se

Tränset har ett litet märke på pannbandet. Syns lite på bilden.
Det kostade under 300:-, 239:- eller något sådant har jag för mig.