Fodervärd sökes till avelssto
Då jag inte själv ska använda Lina RS 5236 i avel denna säsong , har jag efter övervägande bestämt mig att låna ut henne till ansvarsfull fodervärd. Lina är efter fina hingsten Almnäs Etapp, hon har fått 5 föl varav 2 hos mig och 3 hos Stuteri Kaprifolen. Hon är lätt att få dräktig, inga komplicerade fölningar. Hon är en väldigt bra mamma och ger sociala och självständiga föl. Lina är ett mycket trevligt sto, är riden och tömkörd. Vid intresse maila : stallosby@gmail.com

Lina är ett underbart sto, och ger fina trevliga föl. Då jag inte själv ska använda henne denna säsong tänkte jag ge någon annan möjligheten att avla fram en ny liten fin individ till Shettis världen.
Puttar upp o hoppas någon är intresserad av att låna detta mycket trevliga o vänliga lilla sto.
Putt
Putt
Kan även tänka mig låna ut henne till någon som vill rida eller köra in. Lina är riden och tycker det är kul , mest riden i skogen. Hon är tömkörd. Lina är ett väldigt trevligt sto, har till största delen gått som avels sto, men är som sagt riden o tömkörd.
Hej.. Hur stor är hon?? Hur länge är det du vill låna ut henne?
Hon är 97 cm, 1 år, används hon till avel blir det automatiskt längre då de går dräktiga ;)
Putt
Putt
ev bokad till Enköping
Efter att ha haft annons ute länge , har jag nu blivit ner ringd o ner mailad med intresserade. Är fler som ska komma och titta o jag ska kolla upp vart hon ev hamnar då jag är väldigt mån om henne. Så det går att låsa inlägget då det inte längre är aktuellt.