Shettis önskas låna
Hej!
Jag undrar om det finns en inkörd shettis som skulle kunna flytta till oss för att hålla min ponny sällskap både i hagen, transporten och på träningsrundorna? Förutom det så är det ett stort plus om shettisen kan tävlas i ex ponnytrav (behöver ej vara kvalad eller ha startat tidigare).
Kraven som jag har är att det ska vara en trygg häst utan olater som kan bli lämnad ensam i box/hage, kunna hanteras av barn i åldern 6-14 samt att den är lugn vid transport.
Vi är en hästvan familj; allt från allvarliga skador, fång*, s k "problemhästar" till varierade träningstänk och tävling.
Har ni en shettis som kan passa oss så får ni gärna höra av er, lika så om ni undrar något om oss!
*OBS! Vi undanbeder svar om ni har en ponny som har fångtendenser.
Hälsning
// Ida Lindström
Hej är denna annons fortfarande aktuell? :)
Den är fortfarande aktuell! :)
Vi har ev en på gång, men de är inte säkra på hur de vill göra så fram tills att annonsen försvinner är den aktuell!
Vi har dock kommit fram till att vi gärna ser att ponnyn finns runt södra delarna av Sverige då det är lättast för oss att ta oss.
Okej om det inte blir av med den ni har på gång så vi har som sagt en jättetrevlig shettisvalack som passar till allt :)
Han är född -07 och skulle jättegärna vilja komma ut på travbanorna då vi tror att han har mycket att hämta där.
Den enda nackdelen är isf att vi bor i norrland/västerbotten men greens hästtransport finns ju alltid om det skulle vara så då han går förbi precis här utanför. :)
Han tränas just nu då tiden finns till och jag tror att han lätt skulle klara kvaltiden i nuläget.
Ni får jättegätna höra av er om han låter intressant och det inte blir något med den andra:)
(prövade även skicka ett mail men vet inte om det kom fram..)
/Alexandra - alexandra.gustavsson@hotmail.se