Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 602 ggr
[Anna-N]
0

Katalogen till Köping

Nu ligger katalogen till Köping ute på SSS hemsida.

Charlotte-Aveback
0

Jösses, vilken massa fina ponnyer som är anmälda! Det blir en ögonfröjd som heter duga! Glad

Daladis
0

Mmmmmmm, inte blir man ju mindre nervös nu inte… Skrattande. Vi borstar och putsar nu inför vår alllra första utställning i Delsbo på lördag. Titti njuuuter av mattes putsande och testande av pälsglans, sen när jag släpper henne i hagen tycks hon säga: Nu har du skött ditt, nu sköter jag mitt, också går hon och rullar sig grundligt!

ErikFagrell
0

Nu blir det en nervpers igen men det är himla roligt oxå hoppas det blir fint väder bara.

dajmie
0

Ska bli jättekul att få se Akleja igen, det var ju den hästen man såg på utställningarna förr, hon var något att vila ögonen på. Ska ju skriva den utställningen.

RebeckaSvensson
0

Synd att inte utställningen är under terminen. Lite långt att åka från Skåne upp där, men från Uppsala hade det gått. Att få se Akleja utställningsfin hade varit otroligt roligt!

[Anna-N]
0

Spännande med så många fina hästar :-)

Marta
0

#6 och finast av dem alla är ju Jatsy!!   Flört  
Det hade varit så roligt att varit där..

Cattis
0

#7 Kom då, du kan åka med oss. ;-)

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

[Anna-N]
0

#7: Ni kommer inte ens utan häst, då?  Jatsy vill ju träffa sina gammelmatte, ju! :-)

Marta
0

# 8  Åh vad du är bussig..

#9 Inte ens och tittar, vi är i Tidaholm på utställning -tyvärr..
kanske är lika bra - det svider allt lite ännu. Håll hårt i henne för den där Cattis har ögonen på henne..!

Cattis
0

#10 Schhhh….

/Cattis

Cattis
0

Låser o hänvisar vidare snack om Köpingutställningen o dess deltagare till följande tråd: Katalog - Köping 2007

/Cattis

[Anna-N]
0

#10. Vad synd!
Åh, nej där släpper jag aldrig taget! Kyss

Inlägget är låst för nya kommentarer