Ponny med vårkänslor!!
hejsan alla!
Jag vill bara dela med mig av en film på min lilla "galning" från igår. Har ni också roliga filmer på era älsklingar så dela gärna med er.

ha ha ha ha lilla Demo!!
Ja man får inte roligare än vad man gör
Underbar film!! 😂
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se
Vad söt!!!

Jag gillar ändå skäckens attityd bäst. Lite avmätt och oimponerad, så typiskt shetland. 🙂
Hahah! Vilken liten knäppskalle! Hade vikt mig dubbelt av asgarv om jag sett detta i verkligheten.
Kan bara berätta att att köra hink ligger i släkten. Både Jenna och Latcho har gjort så när de var unga. Lite kul att se att det går i arv.
Lika som att Orkan barnen ofta krafsar.
Hahaha vilken ponny 😃!
Helt underbar!
Visst är han go lillen!! Kul att höra att mamma och pappa var lika "galna"😉 Så det inte är något jag gör…. Skäcken rullar hink istället. Dvs varje gång han har fått mat så stoppar han i huvudet i hinken och rullar med den på huvudet. Det är därför dom numera får mat i matbuttar som jag hänger upp men det gick tydligen att lyfta av dom och leka ändå😃. Det är ju skönt att dom roar sig själva och hittar egna leksaker…..😂

Såg den precis på facebook :)
Härligt med lättroade ponnyer 😃
Så gör min 1 åring med spannen, han stoppar in huvudet i spannen och far runt i boxen, allt slutar med att han rullar sig med spannen kvar på huvudet.😂
Ha ha, gu va kul Anna-Karin!
Lava är ju också hon lite inne på hinkar osv. Tunnor välter hon gärna och far omkring med och när hon äter rullar hon alltid runt och tar med sig hinken på huvet.
Det ligger väl i släkten då 😃
Ja ann-marie, det här var efter att vi hade kommit hem från hoppträningen. Han hade mycket energi kvar den killen!🙂 Men vad skönt att höra att lilla söta lava är lika.😂 Hur går det med länden? Jag har en idee på den….