Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 13-bruks
Läst 1576 ggr
PP
1

Bruksdag Ludvika 1/4

Nu är propositionen för Shetland Nords bruksdag i Ludvika på annandag påsk klar! Det blir prova på och tävling i tömkörd och körd precision. Anmälningsblankett finns på hemsidan, www.shetlandnord.com under Kalender i menyn.

Värt att trycka lite extra på, eftersom Nord vanligtvis inte ställer det kravet på sina aktiviteter, är att anläggningen har vaccinationskrav mot hästinfluensa (motsvarande Ridsportsförbundets för tävling) och deltagande ponnyer måste därför kunna visa upp vaccinationsintyg.

Välkomna!

Anna-karinS
0

super kul!! Vi kommer absolut!! vi får se om det blir med en eller två hästar bara. Då är det dags att ta sig i kragen och börja träna ordentligt igen då…

SofieN
0

Har jag tolkat det rätt att man får ta med en ponny utan stam?

Den vi brukar ta med är ju tyvärr inte vaccinerad mot hästinfluensa och ett sånt här tillfälle vill man ju inte missa! :)

PP
0

#2 Det stämmer iom att det är ett samarbete med ridklubben. Så passa på. ;-)

Silenos
0

Är det någon åldersgräns ( undre) för barn/ungdomar som vill tävla ?

Antar att man ska vara medlem i SSS fär att få tävla Glad

( Kommer bli medlem själv, undrar mest för medföljande barn/ungdomars skull )

PP
2

#4 Ingen åldersgräns. Denna dag kräver vi inte heller medlemskap pga samarbetet med ridklubben.

Mini-Angel
0

Kanonbra propp! Kommer bli roligt!

Klurar på vilka som ska få äran att följa med =)

PP
0

En liten påminnelse om att sista anmälningsdag närmar sej (25/3). Det går bra att anmäla via e-post, se proposition högst upp.

Mini-Angel
0

Skickade mina med post idag =)

SofieN
0

Åh, jag är så ledsen. Jag jobbar så jag kan tyvärr inte, jag som hade sett fram emot detta! Hittade ingen tid när det hela börjar men jag antar att det är på förmiddagen?

Hoppas det blir fler gånger! 🙂

PP
0

Vi börjar med prova på och det blir ju på fm:en. Tider kommer i deltagarmeddelandet eftersom vi lägger upp dagen efter antal anmälda och hur många som vill prova på och hur många som bara vill starta tävlingsklass. Ridhuset är bokat till kl.16, så beroende på hur du jobbar kanske du hinner hit och köra bana iaf? 😉