Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett13-bruks
Läst 1240 ggr
Sasser
0

RIDSPORT nummer 13

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Shetlandshingsten W.I.P. le Grand Jeté och hans lilla ryttarinna Stephanie Linde kommer att finnas med i ett repotage då. Se då till att köpa ett nummer om du inte prenuminerar på Sveriges största hästtidning.

Cattis
0

I nummer 14 var det väl? Det som kommer nästa vecka.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

jojjehanna
0

Självklart prenumerar man väl på den! Glad

Sasser
0

#1 Ja, nästa nummer. Trodde i min enfald att det var 13:)Generad. Men 14 då…

Wippen
0

Hej

Artikeln kommer i nr 13 det blir tidigare enligt Lena på Ridsprt så den 12 juli

Cattis
0

#4 Aha! Tur jag fick veta det, för när du sa nummer 14 i går hade jag nog missat att köpa den annars.

#2 Nej, jag köper bara lösnummer.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Wippen
0

Ja Cattis det var tänkt nr 14 men jag fick reda på det igår när vi kom hem att det blir 13

Tack för igår Cattis det var jättetrevligt att få träffa dig igen och du har sååå himla fina hästar

Kram

A-K

Sasser
0

Ja då var mitt minne inte så dåligt iaf då:)

Trim
0

Ser fram mot reportaget!

Charlotte-Aveback
0

Åh, vad kul! Ser också fram emot reportaget!

Sasser
0

WOW! Har ni läst? Kul, fint repotage om Steffi & Wippen.

JMax
0

Jösses! Glömde köpa den i går. Är det nummret som är ute i butik nu?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Annette
0

Här kommer den inte i butukerna förrän på lördag.

jojjehanna
0

Brukar komma på måndagar till butikerna så håll ut om ni (dumt nog) inte prenumerar…

Annette
0

Kollade just på hemsidan. Idag till prenumeranterna och lördag i handeln.

Jag har slutat prenumerera. Uppriktigt sagt är det inte så mycket som intresserar mig i den längre. Det mesta har jag redan läst på nätet. Men jag köper den när det är något särskilt med, tex något shettisrelaterat ellar andra ponnyaktiviteter.

JMax
0

Håller med #14!!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Wippen
0

En helsida om Steffi och Wippen i ridsport och så fina bilder och kanonbra reklam för shetlandsponnyn

Så roligt att det blev så himla braSkrattande

Trim
0

Nu har jag läst! Vilken bra artikel och fina bilder därtill! Jag håller tummarna allt jag orkar till debuten i LA.

6/10 blir det "träningsträff" (dvs RKS ridklasser) här hos oss. Jag ska undersöka bland mina vänner angående stallplats om ni vill komma och visa LA här.

Ha det gott i sommar!

Wippen
0

Ja jag tyckte också att artikeln blev riktigt bra, ja vi kommer till Er hur långt har vi att åka?

Kram

A-K

Trim
0

Knivsta -Karlstad är 30 mil. Visserligen åkbart på en dag. Smärtfriast är det väl att åka hit en dag och åka hem dagen efter. Mina kamrater är för tillfället på semester så jag återkommer i veckan med stallplats.

Ann-Christine
0

#16 Har inte läst artikeln eller tidningen i övrigt men håller med om att det är mycket bra reklam för Shetlandsponnyn.

GRATTIS och lycka till i framtiden!