God morgon 2007-07-14
God morgon
Sitter på jobbet… Nästan fem timmar till jag slutar. Åker direkt från jobbet och kopplar på släpet och åker till utställningen på Ljusterö, lite galen är man allt.
Hoppas det blir fint väder i alla fall 

God Morgon själv du galna. Här har två andra galna just kommit hem efter att ha avverkat 120 mil nonstop. Har hämtat hem vårt sto från Nörvang.
Varför funkar det inte att betala med Visa kort i Danmark???
Godmorgon Hanna, Du får ju tur med vädret iaf…
Anna Manberger, www.stuterila.se

Go morgon
Lycka till Hanna mfl..
Idag ska vi ha lite kalas för Hugo som fyllt 8 år, fy va tiden går fort. Sen blir det o försöka klippa gräsmattan om det inte börjar regna igen. Annars blir det ganska lugnt denna helgen.
ha det bra !!

God morgon!
#0 Lycka till idag Hanna!
Jag vet inte riktigt hur jag ska spendera dagen. Syrran kommer till Sverige idag med sin kille. Dom ska gifta sig på lördag så hela kommande vecka kommer att gå i "förberedelsernas" tecken (precis som det gångna året…).
Hoppas alla får en bra dag!!!

God morgon, precis på väg till Delsbo… där skall det enligt SMHI´s prognoser regna, så vi har tagit med extra kläder o paraplyer (jag äger inga regnkläder).

God förmiddad!
Vår 10-årige son skall laga middag till oss i kväll (med pappas hjälp) så jag skall strax åka till Maxi och handla. Verkar som det blir en trerätters middag av bättre slag ;) Skall se om det finns någon lördagsöppen frisör också, nu har jag klippt luggen själv tre ggr, så nu behöver verkligen resen av kalufsen få sig en omgång. Jag har inte hunnit/orkat/haft lust att åka till "city" på länge.
I eftermiddag blir det hästaktiviteter och i kväll den trerätters middagen.
Ha en bra dag!
PS. Det regnar inte 

God morgon!
I Stockholm skiner solen från en klarblå himmel! Det ser ut att bli en riktigt fin sommardag idag! Idag börjar semestern för vår del, två härliga veckor! Åker till Cypern på onsdag för en veckas sol och bad - och hetta!
Skall in till stan idag och shoppa upp oss lite inför resan.
Lycka till alla ni som skall ställa ut i helgen!
#1: Vad spännande med ett sto från Nörvang - vi hade själva vackra Rita af Nörvang för många år sedan! 

morrn morrn
nu har man tagit sig en sov morgon idag. Dock kan man inte sova lika länge som man kunde göra när man var yngre. Då var de lätt att sova till 12 tex. MEnd et är väl bra att man vaknar och är pigg i allafall.
Idag så händer det väl inte så mkt. Rosa ska tömköras av mig eller ridas av en tjej i stallet. vi får se vad de blir när man kommer dit. De verkar som om de inte regnar just nu i allafall. Det är varmt ute så man behöver ingen extra tröja idag i allafall.
Trodde ja skulle ha värsta träningsvärken efter att ha ridit d ponnyn i stallet igår men ja känner inte av de än i allafall.
ha en fortsatt bra dag alla

#7 Nja, det var ju inte riktigt så - det var vårt eget sto som vi hämtade då hon varit på betäckning där!
Får hoppas att fölisen får mammas och pappas hårväxt..
Vi har ju en ättling av Rita i F. Regina och du kan vara lugn över att jag är mycket väl medveten om alla de hästar som passerat genom Norvang sedan slutet av 50 talet. Tänk om man ändå hade varit med då…
#9 Får man fråga vilken hingst det är som fått "äran"? 

#9: Aha, då förstår jag. 
Kul att Ritas blod fortfarande lever kvar! Nörvang har verkligen fött upp många fina ponnyer under åren!