God Morgon 15 juli
Här skiner solen, kors i taket
.
Jag skall strax åka till stallet och i eftermiddag skall vi besöka Hova Riddarvecka.
Lycka till på dagens premieringar och annat!

morrn morrn
vaknade upp till storm i morse. Hua lät som hela huset knaka. Men som tur var inget regn. Så då kan man ta de lugn idag. Eventullet ska ja åka och hälsa på brorsonen.
i eftermiddag blir det till att ta hand om pållarna.
Lycka till alla som är på premering idag.
Godmorgon,
Solsken här också. Snart kommer det en tjej som ska titta på voljärnätet jag har till salu, sedan ska jag iväg och jobba. Ska även hinna avmaska mina katter innan dess.
Hoppas att alla får en bra dag.

God förmiddag!
Idag skiner solen och det hoppas jag verkligen att den fortsätter att göra så vi kan komma ut med tröskorna i eftermiddag. Var tanken vi skulle ut och känna på rapsen igår men då kom det en åskskur så det var bara att glömma.
Hello everybody!!!
Jag sitter på jobbet, trött, men glad!
Trodde vi skulle få regn, men det har mest varit sol.
Inte så mycket att göra, så tänker på gårdagens utställning på Ljusterö. Kul att se andra raser än bara shettisar! =)

God Middag
här har det regnat o blåst så vi varit utan ström ett par timmar, himla kul.. finns typ inget o göra, hästarna är ju dyblöta. Nu har en kompis från jobbet varit här, hon ska låna en av shettisarna som sällskap till sin skadade arab. Hoppas hon kommer trivas med henne o hon ska även börja med tömkörning osv.
Hoppas att det går bra för alla på premieringen i dag, håller tummarna !!!
god middag!
Sol och varmt, så skönt!
Har fixat stohagen under morgonen då vi har tre rymmare
så nu har vi dragit om trådar och gjort om hagen ytterligare. Ska ner till killarnas hage snart och dra trådar så vi kan släppa ner tre av våra egna ston med fölisar där nere.
Sto hagen är så blött så den behöver vila.
Håller tummarna för alla som är iväg och visar idag.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
God eftermiddag! Sååå nu var kalasen över för ett tag…har precis haft 17 ungar m föräldrar här på barnkalas…Kul men man är rätt slut när det är över…allt gick iallafall bra. Sen hade vi ju släkten här i går kväll så det har varit mkt nu!
Nu ska vi bara ta det lugnt ikväll! Skööönt!
I morgon ska vi hämta hem Kefir o Kelda!!! Jippi! tyvärr vet jag inte om hon ä rdräktig, hon brunstade om men betäcktes på nytt m Perigueux så nu är det bara o hålla tummarna! Hinner inte ultraljuda henne där nere för hon ska ju premieras på lördag… så hon MÅSTE hem o tränas…hrm, alldeles för tight m tiden men vad gör man när de brunstar om!?! Ska ta ut vet. i nästa vecka igen för o kolla om hon är dräktig…är hon inte dräktig då så får hon vänta t nästa år tror jag…håller tummarna att hon är dräktig dock!
God eftermiddag!
Äntligen hemma efter en helt tokig helg.. Först utställning i Delsbo igår med jättebra resultat, är så lycklig! Men det tär på kroppen.. bara dessa 50 mil gjorde sitt, sen ut och fira i Uppsalas nöjesliv igår kväll och idag har jag jobbat 7.30 - 14.30, lägg sen till 3 bromsbett som jag fick i Delsbo vilket gör att jag inte kan böja vänster knä och är jättesvullen på båda benen.. Men vad gör det? Min ponnys fina poäng och framför allt kritiken kan jag leva på i minst en månad.. om inte hela livet
Nu ska jag njuta av dom lugnaste timmarna på hela helgen, min sambos mamma kommer på besök… 
God kväll. Har precis landat hemma efter en hlav dag på Jägersro. Det har varit trav i stort sett hela helgen.
I fredags var det deltävling till sommarcupen, mitt lilla monster hade nog käkat krut till frukost, han tog ledningen direkt och vann på nytt rekord.
Idag var det dags för final, 13startande i loppet, Barre startade med tillägg, men lyckades springa på så att han slutade 2.a ..också där på nytt rekord. Så det har varit en bra helg. Nu väntar lite städning, mat, duschen och sen sängen.
Bilden är i starten, tror det är Hippotekets Eska som är bakom Barre (?)

God kväll , har också varit på Jägersro hela dagen , men vädret har ju varit kanon fint och Amanda vann ju en klass med Dalsgårds Jasmin och kom 5:a med Dee-Dee i 5 års mästerskapet så det har varit en bra dag .
Men nu ikväll så ser jag att Ijor var halt och han har fått ett sår tvärs över ena bakbenet (typ) på skenben, säkert sen de rymde i fredags när vi var på semester och igår så kom vi ju hem på kvällen och då såg jag inget och nu ikväll så syntes det hm lite feber och halt så det blir väl till att ringa vetrinären i morgon, antingen att det kommer hit en eller att vi få åka in på travet, snart undrar jag varför jag har semester det händer alltid något den veckan jag är i väg. Men förhoppningsvis så är det bara lymfangit han har fått och inget värre.
#10. Ja, just de. Grattis, jag missade det loppet, men fick höra att hon var fin.