Nossebro - 114 anmälningar!
Det blir stort startfält i Nossebro! Fick just meddelande om att det är 114 ponnyer anmälda. Det är en rejäl ökning mot de närmast föregående åren. Kul!
Nu är det bara att hoppas på bra utställningsväder, så det går att vara utomhus.
jösses så skoj!!!!
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
116 hade det varit om vi inte hade "glömt av"denna utställning när vi bokade Astrid Lindgrens värld men hästarna är ändå så feta nu så jag kan ändå inte med att visa dom mer i år….

Men Renee, man kollar utställningskalendern FÖRST !! sen bpkar man semester… hihi…
KUL med så många anmälningar, vet någon sydare som kommer… kommer någon från Öst ???
blir väl fruktansvärt hård konkurans, men det är kul

wow¨vad roligt 
115 anmälningar skall det va… det var det igår i alla fall… det kan ju komma efteranmälningar oxå :)

Jo någon liten östare dyker det allt upp, nämligen jag
(bor i nord, är medlem i öst men har närmst till väst. Hängde du med?)

Längtar tills katalogen kommer så man kan kolla vilka hästar som ska med 

För första gången på länge så missar vi Nossebro
Vi ska till Holland den helgen. NSPS har en jubileumsutställning. Tror det var 500 hästar anmälda.
Så det ska ju bli roligt iofs. Men jag kommer verkligen att sakna Nossebro utställningen.

#9 ja kommer sakna er på utställningen och ja tror inte ja blir ensam att sakna er. Hoppas ni får roligt i Holland.
#8 låter inte riktigt normalt att den inte fällt än när vi är inne i mittn på juli

#11 Är väl eg inte så onormalt faktiskt har de börjat fälla sent så är det helt normalt med tanke på hur vädret har blivit senare.
Har tom ett sto som har satt ny fin päls , skit kul om det kommer att bli jättevarmt igen.
Japp mina har också börjat sätta lite päls nu, värdelöst men vad gör man?
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Hon gjorde så förra året oxå så hon tappade i september och satte direkt ny fin vinterpäls då. Vet inte vad som är fel. Veterinären hittade inget.