Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 455 ggr
Malu
0

Godmorgon 16 juli!

Har varit på ett litet krogbesök här i grannsocknen ikväll.Blev väldigt lugnt för jag har varit o körtävlat med hästarna under söndagen så jag var rätt trött, men var ju tvungen att fira lite då jag vann precisionen med min travare o blev 3:a med ett russ, Fuga blev dock oplacerad efter o petat en boll i omkörningenSkrikandes.
Ha en skön måndag!

sanne
0

Go morgon

idag skiner solen o det ska bli 25 grader varmt !! så skönt, hoppas värmen o vädret kommer för o stanna ett tag, många har ju inte fått in hö´t osv, Annars är allt lugnt på gården just nu, jag ska jobba denna veckan sen väntar 2 veckor semester till. då vill jag ha sol hela tiden !!

hoppas alla får en bra dag !!

Kummin
0

Godmorgon Godmorgon, Här är det strålande sol, och jag ska snart ner och sommarjobba, ska jobba på agilityveckan. Glad  Pirrigt värre ^^

Ha det gott, igelkott !

/Amelia & Kummin!

Annette
0

God Morgon1

Även här skiner solen. Hoppas verkligen det håller i sig nu.
Detta är min sista arbetsvecka, sedan väntar fyra veckors semester.

Ha en bra dag!

zettan
0

morrn morrn

bra start på semestern med solsken och blå himmelSkrattande. Ska strax åka och göra lite ärrenden sen så blir de stallet. Pållarna ligger nog och solar sig i värmen idag. Bastic leker säkert som vanligt  Glad.

ha en bra dag alla

kram

Pheobe
0

Godmorgon

Idag blir det kiviksmarknad! 10.000 besökare varje år. En väldigt rolig tillställning. Innan får det bli lite träning av sto med föl då det snart är Bjärsjölagård

Puzzel
0

Goddagens är hemma en sväng ska på kalas i dag så. Igår körde jag Puzz själv innan har jag lett barnen med vagnen , hon tycker det är jätte kul. Så nu blir det att köra 2-3 dagar i veckan.

AusaBausa
0

Varmt i dag också Härligt!

Dock har vi suttit mesta delen av dagen i bil…hämtade hem tjejerna i dag från hingsten..2h dit o 2h hem… Puh!

Till på köpet är det vår bröllopsdag! 2 år i dag har vi varit gifta Ingen av oss minns det utan min kära syster fick informera oss om det..

RebeckaSvensson
0

God kväll!

Trösket är nu i full gång men fortfarande så är det riktigt blött i marken. Min bror lyckades sätta sig tre gånger med den stora tröskan idag. Som tur är så gick iaf den lille tröskan hela dagen så ngt blev gjort. Stopp i siloelevatorna lyckades det också bli idag så det har verkligen varit en höjdardag… Under morgondagen ska det tydligen regna igen och då måste vi få undan all tvätt som fortfarande hänger i trösklängan efter översvämningen i källaren. Brist på sysselsättning är här iaf inte, och speceillt inte nu när hösten är här.

Cattis
0

#8 "speceillt inte nu när hösten är här."

Vilken optimist! Det är ju inte höst ÄN riktigt, snarare sommar :-)

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

RebeckaSvensson
0

#9 Den eviga optimisten är här :-) Jodå, hösten är här. Trösket har börjat = spannmålshösten. Men ni där uppe får väl vänta ett tag till på den…

Cattis
0

#10 Ja här är det mkt bättre! Sommar fram till november typ. :-) Du hinner kanske se lite av den då du kommer tillbaka till mer normala trakter igen.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

RebeckaSvensson
0

#11 Har jag tur så har snön kanske försvunnit tills jag kommer upp och väntar ngn månad innan den kommer igen Räcka ut tungan