Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 21-föreningsfrågor-övriga
Läst 1212 ggr
Annette
0

Anmälan till Augusti månads utställningar

Anmälningtiden till utställningarna som arrangeras i början av augusti  närmar sig. Här kommer en liten sammanställning över de Shetlandsponnyutställningar som arrangeras i augusti:

zettan
0

Tack Annette för att du är en såm hejjare på att påminna oss. JAg har anmält till Nossebro

Charlotte-J
0

Då måste man alltså snart bestämma sig vem man ska ta med sig till Nossebro då Flört Det hänger ju lite på Premieringen också om man kanske ska anmäla 3 årsstoet, men det får man väl chansa med. Skulle vara kul att visa Porfyr kanske, jaja vi får se vem den lyckliga blir till slut Skrattande

Amor vincit omnia Kyss

Annette
0

#2. Porfyr tycker jag verkligen att du skall ta med!

Charlotte-J
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#3 Jag ska fundera på det för det vore kul, om inte annat så blir på någon av Östs 3 återstående utställningar. För 1 gång ska vi i alla fall visa honom i år har vi bestämt. Nu när han lagt på sig så fint och det gick så fort ändå att få upp honom i hull så vore det ju kul att ta med "åldermannen" Flört ut på någon utställning, tror han skulle tycka det var kul!

Amor vincit omnia Kyss

Milla
0

ja jag ska ju till nossebro men vet inte med vem, skulle vilja ha med mig Paola men hon har inte fölat ännu så hon får nog stanna hemma, får ev bli celma och hedvig med fölisar

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Annette
0

Jag skall posta anmälningen till Valla, ligger redan klar. Det får räcka med en ponny, maken jobbar natt så även ungarna får följa med. Men det finns ju en hel del för dem att göra på Valla, så det blir säkert bra.

[Rebecka]
0

Ska anmäla  Ginny o bebis te Bjärsjölagård som det ser ut nu… skulle ställt ut nu i tingsryd med tyvärr fick jag avamnäla pga förhinder…

Milla
0

ja bjärsjölagård ska jag också till och DÅ ska paola med

AusaBausa
0

Ska oxå t Bjärsjölagård m Kefir o Kelda..skulle åkt t Tingsryd men de är inte hemma från betäckning tills dess så det får bli bara en utställning…kanske Gråmanstorp m Kelda också förståss…

Charlotte-Aveback
0

#4: Kul att han ser så fin ut nu, den "gamle"! Flört

Tyfon
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hur ska man veta vilken klass man ska anmälla till blir lite sugen på å ställa ut min lilla ponny?

SofiaChristina
0

Brandy ska få följa med till Valla,det är första gången hon visas så fjärilarna kommer väl fladdra värre än vanligt.

Annette
0

#11. Vad är det för ålder och kön på din ponny?

Tyfon
0

#13 hon e ett 15-årigt sto

Annette
0

#14. Då skall hon vara med i klass 15, veteranston.

Lauth
0

Har betalt in till Nossebro idag , ska bara försöka få igång den *censur*  skrivaren ¨så jag får ut några anmälningsblanketter. Passade även på att betala in till Mantorp i september så vet jag att det är gjort =)

Annette
0

Om en vecka, 4 juli, utgår anmälningstiden till Nossebro och Norsjö.

sanne
0

Fixat Nossebro idag !!! betalt o skickat, hoppas det bir trevligt även i år

SannaHolmgren
0

Ska anmäla till nossebro, men jag kommer att vara ute i sista minuten.

Milla
0

Ja jag ska också anmäla till Nossebro men jag kommer också vara ute i sista minuten , vet ju inte vilka hästar som ska med

SaraDoos
0

Jag har planer på att ta med sto+föl till Bjärsjölagård, om hon inte är för tjock… och att hon har kommit hem från hingsten.

RebeckaSvensson
0

Ska nog visa ett par på Bjärsjölagård. Som tur är så har jag ett par veckor till på mig att fundera på vilka som ska få följa med…

Anna-Karin
0

Har fått in väldigt få anmälningar till Nossebro…än så länge…så anmäl er gärna…anmälningstiden går ju ut redan på onsdag.

Ha en bra dag!

Annette
0

#23. Är det risk för att det endast blir en domare? Är det Annika i såfall?

Anna-Karin
0

Ingen risk alls… vi i väst är nog bara duktiga på att anmäla i sista sekund :) så jag tänkte påminna er en extra gång :)

Annette
0

#25. Då rullar det nog in fler anmälningar nästa vecka :)

Det ryktas ju om Skånebesök, eller hur Milla ;)

Milla
0

#26 jepp milla kommer med bilen och släpet fulltSkrattande

Jag vet att Paola ska med, sen får vi se vem som får åka med av Hedvig och Celma.

Sen hoppas jag att vi får med oss hallands folk också……….

SannaHolmgren
0

Jag har betalt till nossebro, och strax har jag postat också…

Annette
0

Jag har just fyllt i anmälningsblanketterna till Valla. Jag tror jag anmäler alla jag äger = 2 st ;), mor och son.

Milla
0

nu har jag också anmält till nossebro, det blev paola , celma och mio som åker med

sanne
0

Hur blir det med slätten ??? nu får vi lägga in stora övertalningen, eller hur Milla, ju fler desto roligareSkrattande 

Anmält 2 o en halv till Nossebro… Anja o Loni plus Beyla Bus

VeronicaP
0

#31 Slätten velar fram och tillbaka hon *ler* Amanda kan ju inte åka med då hon är på fotbolls cup nere i skåne land hela helgen , hm så hon får ta sig en funderare i morgon och gå och titta på sina hästar i hagen och tänka hur hon ska göra, måste anmälan vara framme den 4 juli eller räcker det att man har postat , betalat in den 4 juli?

sanne
0

det räcker säkert med tanke på att det inte kommit så många anmälningar, men ring Agnetha Cederbo o kolla.. när du bestämt dig så får du gärna tala om detFlört om du vill komma hit menar jag, så jag vet antal boxar o sängplatser..hihi

VeronicaP
0

#33 Det ska jag göra , annars kanske jag åker med utan häst *ler*

sanne
0

#34 Du är välkommen vilket somSkrattande

AusaBausa
0

vart ligger Nossebro?

Annette
0

#36. I Västra Götaland, ca 9 mil nordost om Göteborg.

AusaBausa
0

Oj då, då var det lite långt för min del o åka på utställning till!

Annette
0

9 dagar kvar att anmäla till Valla. Lätt att glömma så här i semestertider ;)

Milla
0

ååååå jag är såååå nellad på att anmäla till valla, dock måste jag ha övernattning annars blir det alldeles för tufft

Annette
0

På onsdag 18/7 utgår anmälningstiden till Valla.

Annette
0

En sista putt ang Valla.

Drygt en vecka kvar av anmälningstiden till Bjärsjölagård.

AusaBausa
0

Åh måste ta tag i att anmäla t  Bjärsjölagård utställningen.

Milla
0

valla är skickad idag, det blir viking som får åka med

Annette
0

Jag har också fått iväg anmälan till Valla. Både Eurydike och Eros är anmälda, får se om båda följer med.

sanne
0

Bättre sent än aldrigOskyldigskickat till Valla idag…