God Morgon 18 Juli
Morrn,
det är faktiskt uppehåll fortfarande, men det är tunga moln över oss idag, så vi får se vad som händer. Idag ska några hästar bli fina om fötterna o lite fixande inför premieringen nästa vecka.. börjar bli lite pirrigt… Hoppas fortfarande att komma iväg till Bluemull på Lördag, men det ser ganska dystert ut på den fronten dessvärre.. fullt upp som vanligt.
Hoppas alla får en bra dag.

God morgon!
Jag lyckas visst inte komma iväg till jobbet förrän vid 8-tiden någon dag. Skönt att kunna välja själv, bara allt blir gjort.
Jag har börjat träna Eros inför Valla. Han skrittar inte ett steg, taktar bara. Som tur är brukar han vara betydligt lugnare på bortaplan. Får hoppas det är så denna gången också.
3 arbetsdagar kvar innan semestern, att det kan gå så sakta.
Ha en bra dag!
Godmorgon!
Idag börjar jag jobba efter semestern. Det känns inte roligt. Jag vill faktiskt inte alls börja jobba.. Men det är som vanligt, bara att gilla läget:)
Imorgon skall jag hämta hem mitt lilla 1-årssto, det ska bli skönt att få hem henne och pyssla om na lite x-a. Annars rullar sommaren på. Regn, sol, regn, regn…Jag har inte badat i sjön än och det är inte kul. Men vem badar under vintern? Det är ju samma väder nu som då.
Ha det bra alla glada människor!

God morgon!
Vi är nu inne på vår tredje semesterdag och skall idag styra kosan mot Cypern för en vecka! Garanterat sol och bad! Och god mat och dryck! Och många, långa bad i pool och hav! 
Ha det bra, var rädda om er så hörs vi om en vecka igen!

morrn morrn
#3 vad härligt de låter. Vore bra om ni tog med er värmen och solen till sverige när ni åker hem ;)
Idag så härnder de inte mkt. Tråkigt väder. Regnat öser ner och de blåser. Funderar på att ta mig till stan och föra några ärrenden men ja vet inte om ja har lust.
ha en bra dag
Godmorgon!
Sitter och väntar på Fia, sen ska vi ta en tripp till stallet.
På eftermiddagen blir det till att åka till veterinären med stackars gammelhunden som troligtvis måste tömma analsäckarna igen, hoppas det inte är ngt värre iaf. Sen ikväll blir det lite partaj.
#3 Ha det så bra på Cypern, Lottie! 
Ha en bra dag allihopa!
God middag
#3 trevlig resa, ta lite sol o värme med hem ;-)
Blev väckt m frukost på sängen o det var helt okej!!!!
Sitter o funderar på o ta en tripp någonstans, en endagstur bara….
Ha en bra dag alla!

#4, 5 & 6: Tack skall ni ha! Vi skall försöka fylla resväskorna med sol och värme när vi åker hem igen! 

#7 Å så lämnar ni alltihop i stallet på vägen hem från Arlanda! 
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.