Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett14-utrustning
Läst 2436 ggr
Gosa
6

NYSTARTAD WEBBUTIK

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Alla ni som i fortsättningen vill köpa och använda Final Mist, Final Bloom, Pink Oil och Revive…

Nu har jag startat en Webbutik och kommer sälja dessa produkter. Jag säljer även Schampo och Torr-schampo i nuläget, framöver blir det säkert några fler produkter.

Titta gärna in i Webbutiken på adress: www.showspray.se

Registrera er som kund så får ni ta del av nyhetsbrev och erbjudanden.

Minsanne
1

Lycka till Pia 🙂Kommer nog gå jättebra

ThiffannyJ
0

Vad roligt! Stort lycka till :-) får kika in under kvällen :-)

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

AnnaFagerell
0

Jättefint! Tack för mina sprayer, har bara inte hämtat dem på posten ännu =)

Undrar om du kanske kan få tag i Rider's Magic. En gel från leovet som används som utredare för man och svans. Det bästa jag använt på tjocka manar och svansar. en liten genomskinlig flaska på 200 ml med röd hatt. Dock 20% extra i min

Medarbetare på djurskydd.ifokus

Gosa
2

TACK Anne, Thiffanny och Anna….

Jag hoppas det finns ett intresse… så länge det finns det så rullar jag runt min webbutik 😉

Assim
0

Jättekul Pia!

Vi har ju rätt nära till dig så vi tänkte komma över och hämta våra grejer o kika vad du har i övrigt. Vi hör av oss. Registera oss som kunder är du välkommen att göra. Samt förstås Grattis från oss alla.

Gosa
1

Man måste gå in själv på www.showspray.se och registrera sig som kund 😃

Jag hoppas att fler registrerar sig så får ni ta del av erbjudanden och nyheter först av alla!!!

VÄLKOMNA

fuxar
0

Har registrerat mej!!!!!!Lycka till/ Gunilla.

Annelie-P
0

Bra initiativ 🙂. Jag har också registrerat mig. Lycka till!

Gosa
2

Tack alla, vad gulliga ni är 😃

Nu hoppas jag på en vår/sommar med massor av utställningar så ni vill fylla på era lager och beställa sprayer från mig ;-)

Gosa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag tagit hem två nya produkter 😉

1. Jet Black Touch up, spray som med fördel används för att spraya och färga hovarna glänsande svarta. Blir som en glänsande lack på hovarna. Kan även användas att spraya på om man har "fläckar" i pälsen som man vill dölja med svart spray.

2. Pink Oil, en olja som man kan spraya el ta på för hand. Blir mycket glänsande t.ex i ansikte på hästen.

Webbutiken kommer snart att uppdateras med nyheterna:

www.showspray.se

Annette
10

För att vara lite petig ang nr 1 står det följande i SSS grundproposition: Ingen konstgjord färgning eller makeup är tillåten.

Jag tolkar det som att man inte får dölja något med färg ej heller förstärka. Jag skulle inte våga använda annat än genomskinliga produkter. Kanske bäst att kolla upp noggrannare innan man använder produkten på utställning.

Gosa
1

Jag rekommenderar denna spray för att lacka hovarna, det är väl tillåtet?

Annette
0

#12. Kopierat från #10: Jet Black Touch up, spray som med fördel används för att spraya och färga hovarna glänsande svarta.

Nej, enligt SSS regler är det inte tillåtet att färga.

Kris_J
2

Jag reagerade mest på: " Kan även användas att spraya på om man har "fläckar" i pälsen som man vill dölja med svart spray."

Veritas odium paretFörvånad

Gosa
2

Så färgad hovlack är inte tillåtet att använda på utställning inom SSS? Jag kommer i alla fall sälja sprayen i min webbutik och jag anser att det är upp till var och en hur och när man vill använda den.

Annette
3

#15. Eftersom det är otillåtet att färga tolkar jag som att det är förbjudet med färgad lack. Men kolla för säkerhets skull med SSS.

Det klart att man har ett eget ansvar vad man använder, men jag tycker att du som Shetlandsuppfödare bör upplysa eventuella köpare av den svarta lacken om att det är otillåtet att färga Shetlandsponnyer på SSS utställningar.

Om den inte är godkänd att använda av SSS vill vi inte ha någon reklam om den på denna sajt eftersom vi inte vill uppmana människor till att använda otillåtna produkter och därmed riskera att bli diskvalificerade.

Du kan väl meddela i denna tråd när du kontrollerat hur det ligger till.

VeronicaP
0

#3 Håller med dig den är superbra. Jag har fortfarande lite kvar här hemma och de hade de förr på lantmännen. Men söker du på nätet så finns det olika ställen som säljer den.

JosefinK
0

Jätte roligt med din nya butik!! :) Jag har registrerat mig!! :) Lycka till!! :)

AnnaFagerell
1

#17 Jag hittade faktiskt en till som jag köpt av Lotta förra sommaren =)

Medarbetare på djurskydd.ifokus

Charlotte-J
0

Anna, jag ska ta hem samma medel i stort sett men annat märke. Kan det vara aktuellt? Hör av dig i så fall.

Amor vincit omnia Kyss

Gosa
1

Ser ut som min tråd är kapad 😇