SYD Intressekoll
Hej,
Jag tänkte kolla lite snabbt här hur stort intresset är för lite aktviteter i SYD innan jag börjar styra ihop något :)
Jag har funderat på följande:
# Avel och färg kurs
# Tömkörningsclinic
# Foderlära
# Visningskurs
Kom gärna med fler förslag på vad vi önskar för aktiviteter så ska jag göra mitt bästa för att styra upp detta :)
// Sandra
Avel och färgkurs skulle jag kunna tänka mig beroende på hos vem det ska hållas och vem som är kursledare
Medarbetare på djurskydd.ifokus
Jag är intresserad av allt utom avel och färgkurs men beror lite på var i skåne det kommer att anordnas.
#1 Har du något bra förslag på kursledare får du gärna PM:a mig detta :)
Jag håller på att leta runt en massa!
#1 Ingen aning… vill bara inte gå på något där kursledaren kan mindre än en själv eller lika mycket… Finns många ID kontrollanter med ganska sura kunskaper… därför jag sa att det beror på 😉
Tömkörningsclinic och foderlära låter intressant!
lurvponnyn.vimeddjur.se
Aktiviteter kommer troligen anordnas i Småland!
Exteriörkurs är på gång o kommer bli i skåne om allt går vägen.
Hingstförbedömning kommer troligen också att bli till senare höst precis som föregående år… håller på med detta! 😃
#7 Vilka aktiviteter kommer att anordnas i Småland?
Kommer "hingstförbedömningen" att anordnas centralt i Syds område?
#7 Förhoppningsvis en helg så att alla kan deltaga…
#8 Sandra O kollar intresse o möjligheter i småland , så tyvärr kan vi inte säga i nuläget vad för något som anordnas där… när allt är färdigt så meddelas det… men aktivitet i Småland blir det med störst sannolikhet 😃
#9 Ja, denna gången blir det en helg… lite olyckligt förra året men det gick tyvärr inte tas under en helg pga olika omständigheter. Vi hade en god uppslutning ändån men hoppas naturligtvis att fler kommer i år 😃
Detta är ju något jag o Lennart vill fortsätta med årligen o hoppas att folket är med på noterna så att den blir av… känns som att vi behöver något sådant… iallafall jag! 😞
#7 glömde skriva att hingstförbedömningen är inte färdig om plats än..så återkommer senare! 🙂