Reklamfilm =)
Just nu o fram till sommaren går en reklamfilm från The Phonehouse på tv där min lilla minivalack Askar är med o spelar en enhörning.
Han är efter Vipke v.d Zandhooven undan stoet Aska.
Född 2008 och mäter endast 72cm
Så nu gör han lite reklam för rasen 🙂

Härligt! 🙂

Har du ingen länk? Har försökt googla men inte hittat något. Ser inte jättemycket på tv - och framförallt inte på reklam. Men denna vill jag ju se förstås! 😛

#2 Har med letat då jag endast har 1,2 o Tv4 men inte hittat den. Filmen går på Tv 3,5,6 och 9. Vet många som har sett den,hoppas den kommer ut på Youtube snart,såg att en äldre film från Phonehouse låg där. 🙂
Vad roligt! :-) Ska hålla utkik i de kanalerna
Veritas odium paretFörvånad

Åh, vad söt!
Lille Askar 😘 Måste jag också hålla koll efter! Vad kul Sanna! 🙂
comedy central visar den hela tiden
<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3
Så söt! Rolig grej dessutom, mera Shettisar i tv!
Härligt!!!!!!!!
Såg han, hahhahah åh vadd sööööt!

Var på ponnyridning för ett tag sen o ett gäng grabbar i 20 års åldern kände igen honom o ville fotas tillsammans med honom. Dom skämdes litegrann när dom sen gick därifrån 😃
#13 haha hade gjort allt för att fota en bild med han xD han är såååå sööööööt. Helt sjukt ! :D

Har sett den och jag tycker de är synd om den med sin pudelklippning ;)
Hur fick ni till manen så läcker?
Lockat med locktång? :)

#15 Kan bara tillägga att han inte är klippt för filmens skull utan för att han tränas o tävlas intensivt inom bruks o mår vekligen dåligt av sin päls när han svettas 😉
#16 Ja,en make up artist lockade all man o svans med locktång 😃

#17 Jo vi klipper också våra då de tävlar på trav :D men inte pudelklippning 😉
Han är super söt på tv🙂
Så söt som ett gosedjur😃
Undrar på hur många önskelistor som tomten får som en det överst står "En lockig liten ponny på"?