Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 623 ggr
Milla
0

inför beach 2006

Hej på er!

Förberedelserna inför Beach 2006 har börjat…

Jag tänkte dra igång ett ambitiöst träningsprogram för att stolt kunna visa upp mej mycket slankare och snyggare när sommaren kommer.

Jag tänkte först vänta tills det blev lite varmare men jag kände mig så taggad att jag börjar direkt.

Jag hoppas att det är fler som vill vara med. Det är så skönt med lite stöttning ibland.

Vi tar det lite lugnt i början och trappar upp det efter hand, eller vad säger du?

Ok, häng på nu…

Skrolla ner……

ÅSSÅ SCROLLAR VI UPP IGEN!

Såja, det kan räcka för idag.

Glöm inte att stretcha efteråt! 

Lycka till!

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

RebeckaSvensson
0

Det tycker jag var en lagom ansträngade start på träningsprogrammet! Om en vecka kan vi kanske orka scrolla dubbelt så långt Skrattande

Milla
0

hihi ja

[Anna-N]
0

Men du, det var väl dagens ansträgning :-)) Phew.Skrikandes

Kratern
0

Bra, det här orkar till och med jag!

VeronicaP
0

Det var ju mycket lättare än det jag gjorde nyssen ju *S* visste inte att du var så smart du millan Oskyldig

Milla
0

#5 hehe ja du jag har dolda talanger, fast ska jag vara helt ärlig så är det inte jag som har skrivit ihop det utan jag fick det via mailOskyldig

VeronicaP
0

#6 Ha ja men du skrev ju i allfall in det här och bara det måste ju vara en bra träning till beachen i sommar *S*

Cattis
0

Jisses! Jag är helt slut. Jag körde väl på för hårt med 5 ggr på raken så här som nybörjare. Räcka ut tungan

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.