Farväl Love Spring RS 298
Den vackra sagohingsten och avelshingsten Love Spring RS298 betar nu tillsammans med sin moder på de evigt gröna ängarna. Det är med tårar i ögonen jag skriver detta då han var anledningen till att jag själv började med shetland. Denna söta och goa lilla ponny som ligger i grunden till min stolinje. En vacker, vit ponny som lämnat två godkända hingstar efter sig och som inte lämnar någon oberörd.
Sov gott älskade lilla häst. Mina tankar går också till uppfödare och matte Irene… En stor kram till dig!
Medarbetare på djurskydd.ifokus

Så tråkigt. Det blir tomt för hans ägare, hon verkar så fäst vid sina djur.
Jatte trakigt 😕

Det var tråkigt att höra, vad hände?
Så tråkigt, tänker på er och Irene!!!!!!

Beklagar till alla berörda
Vad tråkigt att läsa. Mina tankar går till Irene ❤️
Delad glädje är dubbel glädje :)
Så tråkigt. Tänker på matte Irene ❤️
Beklagar det som hänt Love Spring RS 298, den vite lille vackre pojken men nu får han grönt gott gräs för evigt bland släkt o vänner. Tänker på uppfödaren o hans matte ❤️
//Wonnagårdens stuteri

😕 så tråkigt att höra, en av de finaste shetland jag vet ❤️
Tråkigt att höra, varma tankar till Irene.

Nej!! Lilla underbara Love 😭 En av min favorithingst.
Stor styrkekram till Irene ❤️
#3 En tids sjukdom för en äldre gentleman
Medarbetare på djurskydd.ifokus

Vackra Love, massa kramar till Irene. En underbar hingst som fått lämna denna jord.
Är glad att jag hann träffa honom förra våren, en sista gång. Kommer aldrig glömma den underbara vita ponny som gav mig så mycket glädje och kärlek under den tid han bodde hos oss! För evigt i våra hjärtan! ❤️
Så sorgligt!

Nej så tråkigt sände rvarma tröstkramar till hana matte Irene ❤️
Åh, vilken tråkig nyhet. Sänder tröstkramar till alla berörda, särkilt Irene som håller av sina djur så mycket.
Beklagar 😕
För mig är det fortfarande overkligt, jag satt vid hans sida när han lämnade jordelivet ändå känns det så ofattbart för mig. Jag har haft sån glädje av lilla Love varje dag va han alltid först fram o skulle hälsa, gnäggandes kom han alltid o mötte mig. Nu kommer ingen Love längre o hälsar o allt känns så tomt.
Känns som tårarna aldrig kommer ta slut, farväl älskade vän jag glömmer dej aldrig.
Varma kramar till Irene och Anna !
Vad tråkigt att han är borta! :´(
sörjer med er..