Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 607 ggr
Sasser
0

Godmorgon 21 Juli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

GOD MORGON!!!

Klockan är strax 04.00 och jag har bara 3 timmar kvar på mitt nattpass:) Sen hägrar en säng…som jag LÄNGTAR till. HEMMA!!

Idag efter sömnen skall jag och min man åka och kolla på utemöbler till våran nya fina altan.. Synd att man har sådana krav på dessa möbler bara. Hoppas att rean dragit igång.

Hämtade hem lilla Simply från sitt bete igår. Nu skall hon gå med dom andra ett åringarna hemma då det betet tagit sig fint igen.

Hoppas på att få höra lite resultat från Linköping och RKS tävlingar under dagen. Hoppas att ni alla får en skön dag!

ElisabethA
0

God morgon alla!

Idag är det bröllop som står på schemat hela dagen. Min syster gifter sig idag på Trollenäs slott. Kl 8.30 bär det iväg - det är mycket som ska hinna fixas innan ceremonin… Hopas att min syster får dagen hon drömt om (hon har ju fått mannen i sina drömmar Skrattande)

Ha en bra dag alla!!!

sanne
0

Go Morgon

#1 låter så härligt m bröllop, ha en trevlig dag !!

Här är man lite trött idag, åkte o hämtade mina 1års hingstar igår, riktiga huliganer.. men det ska vi snart råda bot på, för dom ska visas i september…

Det var en upp o ner dag igår, men den fick ett mkt trevligt slut i varjefall, hoppas denna dag kan bli någorlunda lugn.. en del ston ska åka o barn ska leka, men det är ju som vanligt..

hoppas alla får en bra dag på Bluemull, dit vi tyvärr ej kommer iväg till…

Annette
0

God Morgon!

Om en timme påbörjas resan till Blumull Glad. Vi tar en tur till Borås och kollar in bla Hööks före. Man får ju passa på när man är så nära storstan ;)

Vädret är strålande, naturligtvis kommer det hålla i sig i minst 4 veckor för nu har jag semester. Glad Börjar inte jobba förrän lagom till skolstarten.

Ha en bra dag, kanske syns vi på shettishelgen?

Milla
0

Gomiddag!
Mulet idag men det gör inget bara det inte kommer regn.

Idag blir det 40 års fest hos gonkan i allafall en liten stund för vi ska åka tidigt i morgon till kolmården.

Usch ska lämna iväg hundrarna till hotell i kväll känns inte alls bra, dom är ju inte vana att inte bo hemma.

Alla ni som ska till blumull i helgen får ha en super härlig helg.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Charlotte-J
0

God Middag!

Idag ska jag och tjejerna ta tag i inridningen av Socker igen Flört Och idag är det premiär för Socker att ha svanskappa så det blir nog kul. Jaja, det ska nog mycket till innan den snälla lilla pållan brusar upp så jag tror nog att det går bra.

Jag är så trött idag! Jag, Elsa och Jocke var på bio igår och såg Harry Potter och det var fullt tidigt på kvällen så vi fick gå på 21 föreställningen. Filmen var 2 tim 27 minuter så det blev sent innan vi var hemma och kom i säng. Filmen var i alla fall kanonbra!

Amor vincit omnia Kyss

Linnah
0

Godmorgon

Känns bra att vakna upp en lördagmorgon och inse att man är omskriven och länkad till från ett nasseforum. Det är härligt att man i deras ögon är tillräckligt besvärlig för att vara måltavla… Men det var väl också vad jag räknade med när jag blev intervjuad om vår motdemonstration i Almedalen.

I övrigt är allt bara segt. Jag avbokade det jag skulle göra idag så i praktiken hade jag kunnat hänga på någon som skulle till Bluemull, men det är ju lite sent påtänkt vid det här laget. Hoppas att ni som är där får trevligt.

Charlotte-J
0

God kväll!

Nu har båda tjejerna ridit Socker alldeles själva i hagen (med mig med på behörigt avstånd). Socker är så cool och finner sig i allt, en riktig klippa. På bilden är det Tyra 5 år som rider.

Amor vincit omnia Kyss

AusaBausa
0

I dag har jag varit på premiering m Östertorps Kefir…hon skulle uppvärderas till A o det gick jätte bra. Fick vänta en stund så hon blev ngt otålig till slut o ville inte alls stå still vid domaren…föling var jätte duktig men OJ så trött hon var på väntandet…gäspade stort o kunde knappt hålla ögonen öppna… skönt o få komma hem o äta o sova.

Har nu fyllt i anmälan t Bjärsjölagård o Gråmanstorp…ska bara skickas iväg o betalas sen är det klart…ska visa även föling på bjärsjölagård….

MrsM
0

#8 Kefir? Har du flyttat till fastlandet? Hon är finGlad hälsar en beundare.

AusaBausa
0

#9 jag är hennes fodervärd sedan januari i år…så Kefir har flyttat t fastlandet o ända till Skåne…;-) visst är hon fin o kelda, hennes föl för i år blir nog också mkt snygg!

MrsM
0

#10 Vem är den stolte fadern till Kelda då?

AusaBausa
0

#11 det är Kölnäs Camillo som är fadern…