Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-resultat-premiering
Läst 5576 ggr
Cattis
0

SP - Norrhult 2007 - Resultat

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dessa ponnyer visades på sommarpremieringen i Norrhult den 20 juli 2007. Domare var Elisabeth Ljungstorp.

Ston födda 2003 eller senare

• Tamy 38-97-7591
    f Kompis Mandus RS 264
    m My RS 2048
    _88797=39, G
    _

Höjning av avelsvärdeklass

• Charma Pimpernett RS 3342
    f Parlington Pimpernell RS 250
    m Vinkelbodas Fiken RS 2539
    Höjd till _Elit _ 
  • Östertorps Hélena RS 3830
    f Winston v. Maaszicht RS 236  
    m Östertorps Djinn RS 2491
    Höjd till A

Inskickat av Fredrik Nilsson.

Relaterade länkar

Av: Cattis

• [Personlig sida](javascript:void top.ShowProfile('Cattis'))
  • [Kontakta](javascript:void top.ShowProfile('Cattis', 'Contact.aspx'))

Datum för publicering

• 2007-07-20

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Ellinor Johansson
0

Grattis Mia!

Vilken framgångsrik sommar du har haftGlad

RebeckaSvensson
0

Grattis Mia!

Mmia
0

Tackar !! Ja det är otroligt att det har gått som på räls med premieringarna, 3 diplom, jag trodde nog att jag skulle snubbla på mållinjen med någon av dom, ibland har man tur Skrattande

Nästa år har jag inga 3 årsston så då blir det konstigt att inte åka på premiering med något eget sto.

Annette
0

#3. Grattis! Tur skulle jag inte kalla det, du är duktig på detta.

Moheda
0

Visade vår sto, Tamy´ (för avelsvärdering) i fredags.  Eftersom jag är ganska ny i dessa sammanhang vågade jag inte visa henne själv, utan det gjorde Jeanette Stark. Det gjorde hon jättebra. Tack Jeanette!  Vi fick jättebra poäng, tycker jag 88797=39!( står fel i resultatlistan)  Synd att det inte var fler shettisar med! Nästa gång vågar jag nog visa henne sjäv, för det här med utställningar verkar vara jättekul.

Annette
0

#5. Jag har ändrat poängen i artikeln.

Du har rätt, utställningar är jättekul Glad.

Moheda
0

Tack, slutresultatet blev ju ändå detsamma, men i alla fall. Har nu skickat in avelsvärderingsbeviset till SSS så att vi kan få ett RS nummer. Tycker att det var roligt att hon fick så bra poäng då vi har betäckt henne ( dock ej konstaterat dräktig då vi valt att inte göra UL) med James Herriot RS 473 och hoppas på ett rödskäckat föl nästa sommar. Går allt vägen så hoppas jag kunna visa både sto och föl på någon utställning nästa sommar!

ErikaPihlajamaa
0

Grattis Mia!