Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 985 ggr
Totte Trumpet
0

"Pälsbollar" ,utställning ?

Hur ser era ut, har de fällt av ?

Mina ser ut som luddiga ja vet inte vad.  ???  

Hur gör ni, ställer ni ut ändo ?

Det är ju inte så gott om utställninngar som är i ens närhet så man vill ju passa på !

Går nu i valet och kvalet om jag ska anmäla ???

Annette
0

Mina har inte fällt av så bra ännu. Jag har god tillgång på utställningar inom rimligt avstånd så jag väntar med att ställa ut dem.

Du kan nog trösta dig med att det är fler ponnyer än din som inte fällt av om du beslutar dig för att anmäla.

Pudlan
0

Våran har också mycket päls kvar men vi kommer att ställa u den 26/5. Vi är ny börjare på att ställa ut och det gör vi för att vi skall ha lite trevligt och ha ett mål. Men vi borstar mycket nu🙂

Med vänlig hälsning

Pudlan

Aribigga
2

Jag ställde ut i lördags med en halvavfälld pälsboll och fick 40 poäng. Tycker ju att en domare vet om att de fäller vid den här årstiden…

lurvponnyn.vimeddjur.se

AnnaFagerell
4

Visade en ettåring i lördag "fullt påklädd" och hon fick guld

Medarbetare på djurskydd.ifokus

Annette
0

Det hela handlar väl om hur i vilken pälsfas man själv föredrar att visa hästarna i och hur ofta man vill visa.

Jag visar bara mina enstaka gånger per år och då vill jag visa dem när jag tycker de är som finast.

Totte Trumpet
0

jag hade in pälsbollen och borstade ordentligt idag och hon fäller iallafall jämnt över hela kroppen 🙂 så nu har jag bestämt mig för att anmäla, sen får man väl gno på fram till utställningen 😉

#3 & #4   - grattis till guld !

[[AcsJulia]]
0

Min ser faktiskt bäst ut med lite vinterpäls… Alltså om man tänker rastypiskt sett. Hon blir lite nätt utan päls om vi säger så… :D

Kris_J
0

Veritas odium paretFörvånad

[[AcsJulia]]
0

De ser så härligt grova och maskulina ut! :D <3