premeringen i Svenljunga
ngn som vet om de kommer hållas i ridhuset om de ska regna? Kollade smhi just nu och då visar de regn på Onsdag. Inte kul att visa häst i regn på gräsbana

put ingen som vet?

Var i Svenljunga hålls premieringen? Är det på ett annat ställe om det skall vara i ridhuset?
Det ligger in på samma väg som Broline stuteriet. Ridhuset ligger vid preieringsplatsen.
Veritas odium paretFörvånad

Har ringt o kollat och som det ser ut kommer det att vara ute oavsett väder..
HUR I HELA FRIDEN SKA MAN KUNNA SPRINGA MED HÄSTARNA ??

#4 Du får bli blöt om fötterna *ler* , i Hjärnarp är det alltid ute även om det ösregnar och det gör det ofta där tycker jag..

När på dagen visas shettisarna?

#5, jag är ju en "fisk" så det ska nog gå bra.. mest orolig för hästarna..
#6 På Onsdag börjar shettisarna troligen vid 10.30 ca, men på Fredag blir det nog lite senare. Vore kul om du kom på Fredag Annette, då alla 3åringarna går.,

#7. Om jag kommer så blir det på fredag. Vet ännu inte säkert, men det vore roligt.
Har du någon aning om ungefärlig tid, hur många hästar är det före?

de lär bli halt på gräsbanan om de regnar. Gäller att man får stopp på hästarna . Annars finns i för sig staketet att ta i mot sig mot.

Du får köpa gräsbrodd till dig själv, finns på Granngården ;)

ja de får de nog bli. Rosa får nog ha de på sina framskor me kanske 

Programet för Fredagen ser ut som följer
10 st Nordsvenskar
10 st Ardenner
8 st Fjord
1 st övrigt kallblod
13 st Russ
3 st Haflinger
3 st New Forest
3 st Welsh
19 st SHETLAND
1 st S New Forest
2 st Rid ponny
Så före lunch lär det inte bli. hoppas du kommer Annette, o det vore trevligt om du hinner åka med hem på lite fika efteråt, 

Det är alltså 50 hästar före, då behöver man ju inte åka jättetidigt hemifrån. Jag vet om några dagar hur det blir, höskörden du vet ;)