Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettpremiering
Läst 420 ggr
zettan
0

premeringen i Svenljunga

ngn som vet om de kommer hållas i ridhuset om de ska regna? Kollade smhi just nu och då visar de regn på Onsdag. Inte kul att visa häst i regn på gräsbanaFundersam

zettan
0

put ingen som vet?

Annette
0

Var i Svenljunga hålls premieringen? Är det på ett annat ställe om det skall vara i ridhuset?

Kris_J
0

Det ligger in på samma väg som Broline stuteriet. Ridhuset ligger vid preieringsplatsen.

Veritas odium paretFörvånad

sanne
0

Har ringt o kollat och som det ser ut kommer det att vara ute oavsett väder..

HUR I HELA FRIDEN SKA MAN KUNNA SPRINGA MED HÄSTARNA ??

VeronicaP
0

#4 Du får bli blöt om fötterna *ler* , i Hjärnarp är det alltid ute även om det ösregnar och det gör det ofta där tycker jag..

Annette
0

När på dagen visas shettisarna?

sanne
0

#5, jag är ju en "fisk" så det ska nog gå bra.. mest orolig för hästarna..

#6 På Onsdag börjar shettisarna troligen vid 10.30 ca, men på Fredag blir det nog lite senare. Vore kul om du kom på Fredag Annette, då alla 3åringarna går.,

Annette
0

#7. Om jag kommer så blir det på fredag. Vet ännu inte säkert, men det vore roligt.

Har du någon aning om ungefärlig tid, hur många hästar är det före?

zettan
0

de lär bli halt på gräsbanan om de regnar. Gäller att man får stopp på hästarna . Annars finns i för sig staketet att ta i mot sig mot.

Annette
0

Du får köpa gräsbrodd till dig själv, finns på Granngården ;)

zettan
0

#10 Skrattande ja de får de nog bli. Rosa får nog ha de på sina framskor me kanske Fundersam

sanne
0

Programet för Fredagen ser ut som följer

10 st Nordsvenskar

10 st Ardenner

8 st Fjord

1 st övrigt kallblod

13 st Russ

3 st Haflinger

3 st New Forest

3 st Welsh

19 st SHETLAND

1 st S New Forest

2 st Rid ponny

Så före lunch lär det inte bli. hoppas du kommer Annette, o det vore trevligt om du hinner åka med hem på lite fika efteråt, Glad

Annette
0

Det är alltså 50 hästar före, då behöver man ju inte åka jättetidigt hemifrån. Jag vet om några dagar hur det blir, höskörden du vet ;)