1 april
Då var det 1 april idag, någon som har åkt på en blåsning
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Inte än, men dagen är ju inte slut än så man vet ju inte vad som händer…

Inte än. Kanske lika bra att stanna inne resten av dagen/kvällen. 
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
japp det är nog det, så kan du fixa 41:an till mig

Hahaha! Ja, kanske det. Jag skall bara hänga lite tvätt o så skall jag kolla om jag har mer tur än du :-P
/Cattis
ja det kan jag acceptera så hinner jag käka pizza
usch som jag syndar, men visst var det väl någon som sa att man kunde gå ner massor av vikt när man åt godis och pizza

#5 VEM sa det? På mig funkar det då inte.
/Cattis
#6 nä men Cattis det är väl klart det inte fungerar hihi, men tänk OM det kunde ha varit så

#7 Klart jag vet att det inte funkar, jag har ju testat - ofta. 
Men vad bra det hade varit, om det funkat. 
/Cattis

Jag var på tävling idag, och då den hade blivit väldigt försenad så passade speakern på att skämta till allas förtret..
När första C-ponnyn gick in på banan "upplyste" han om att de efter förseningar i samråd med överdomaren kommit fram till att eftersom det var tolv placeringar så fick de tolv första ekipagen rida hela banan, efter det skulle de avbryta dem som ändå inte hade chans till placering om de under banans gång samlat på sig för mycket fel. Alla klagomål skulle lämnas till överdomaren.
Det blev kalabalik bland alla hysteriska ponnyföräldrar som började skrika och gapa om att de faktiskt hade rätt att rida hela banan och att man inte kunde göra så. Överdomaren stod bara och skrattade. Snacka om att de gick på det!
#9 hm tur inte jag var där med mina barn då för då hade jag också gapat och skrikit
men det var ett rätt så fräckt skämt måste jag säga nu när jag ändå inte var inblandad i det.
HUr gick det för dig på tävlingen då?

#10 Jag är för gammal för att tävla ponny, tyvärr. Men det är alltid roligt att titta och känna lite av atmosfären ändå 
aha ok
Jag blev lurad av en kompis att hon hade blivit allergisk och skulle sluta med hästar… Det var hemskt tragiskt innan hon sa att det var ett skämt! Usch, lite läbbit skämnt nästan :P