Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: utställning
Läst 2965 ggr
Gosa
1

SPRAYPRODUKTER för Utställning

Hej,

Jag har tidigare beställt hem sprayer för egen del och ibland till kompisar. Nu har jag återigen fått frågan om jag ska ta hem något för det är flera som också vill köpa dessa sprayer. Frakten är rätt dyr, så jag gör bara en beställning. Är det någon som vill beställa så går det bra att kontakta mig. 
Sprayerna kan hämtas hos mig, eller skickas mot portokostnad inom Sverige. Kan även ta med mig om vi träffas framöver på någon utställning.

De sprayer jag tänkt beställa är:

Final Mist, 175 kr
Final Bloom, 175 kr
Pink Oil, 175 kr
Revive, 195 kr

Skriv meddelande här eller maila mig: pia.tomtagarden@gmail.com

Gosa
0

Jag puttar upp om några fler vill beställa…. 😃
Har redan en hel lista från er som mailat eller skickat privat meddelande…

Charlotte-Aveback
0

Jag har just mailat dig! 🙂

ElinSa
1

Vad använder man dem till? Är det som pälsglans?

Gosa
1

Ja med extra mycket glans 😃
Men Revive är mer som ett balsam som man kan använda hemma när som helst…
och Pink Oil används med fördel i svansen….
Dom andra två är högglans och doftar gott 🙂

Charlotte-Aveback
0

#4: Fick du mitt mail?

ElinSa
0

Har mailat dig.

sanne
0

Kan rekommendera Revive !! utmärkt för att reda ut snurror i manar, kan användas som snabbshampoo mm. Det är nog den jag gör åt mest av under ett år ! sen är ju Final Mist nästan en självklarhet i min ryktväska ;)

Gosa
0

Ja Sanne… när man börjat använda den så blir man nästan beroende!!! Revive är sjukt bra….

Nu har jag en lång lista på beställningar…. om några fler vill ha så får ni bestämma er närmaste dagarna, sedan går beställningen  iväg…

Milla
0

Ja revive är den som går åt mest här hemma också! Den är oslagbar! Än så länge har jag så jag står över denna gång men hoppas du tar in fler längre fram 😇

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Gosa
0

Milla, jag gör bara denna beställningen i år…. så kanske nästa år i så fall 😉

Johanna-Granberg
0

#10 Är det ok om jag hör av mig i kväll eller imorgon till dig? Behöver kolla i stallets gömmor så jag vet vad vi behöver 😉

Gosa
0

Absolut Johanna :-) 
Jag väntar några dagar till innan jag skickar beställningen 😉

Gosa
0

Alla ni som skickat era beställningar finns med på min lista!!

Om det är någon mer som vill beställa så får ni skynda på, jag planerar att göra beställningen i helgen 😉 sedan är det för sent… då får ni fixa sprayer på annat sätt….

Hanna-D
1

Vad kostar frakten? Vill gärna beställa ett par st.

Gosa
0

Jag vet inte än vad frakten kostar till dig, det beror ju på storlek på paket och vikten…har inte kollat det än…. 
Jag kan ju också lämna i samband med någon utställning, om vi ska till samma? Åker du så långt som till Nuntorp i Sh Väst?

ThiffannyJ
0

#15 Kan du ta med till hingst premieringen? 🙂

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

Gosa
0

Absolut, det kan jag ju!!! 😉

Linnah
0

Jag skulle vilja ha två Revive, och ska troligen till Nuntorp (och övriga utställningar i Väst).

Gosa
0

Hej Linnea,

Jag har skrivit upp din beställning så ser vi hur vi gör med leveransen sen 😉

cinna
0

Är det försent att komma med en beställning nu?

Gosa
0

Nä, det går bra… skriv här, privat eller maila 😉

Hanna-D
0

Jag vill gärna köpa 2 st Final mist, kommer ev. till hingstpremieringen.

Gosa
1

Det går bra Hanna 😉

Annette
0

Jag vill beställa 1 st Final Mist, jag planerar att åka till hingstpremieringen.

Kida
0

Har mailat dig.

Gosa
1

Japp Annette, det är antecknat 😉
…och jag har sett dit mail Annso, det är också antecknat!!

Nu får jag snart sätta stopp här… Väldigt många beställningar, vet inte hur jag ska få ihop logistik med pengar och leveranser, men jag hoppas det löser sig smidigt!!

susanne-s
0

såg du mitt pm här?

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

ThiffannyJ
0

#26 Jag skrev på facebook, fick du det?

www.minishetland.com

Gosa
0

Susanne och Thiffanny, era beställningar är antecknade 😉

ThiffannyJ
0

#29 Tack, jag tar gärna min på hingstpremieringen om det går bra 👍

www.minishetland.com

susanne-s
0

Tack!

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Gosa
3

Nu har sprayerna kommit hem till mig!!!
Jag kommer packa i helgen och skicka till er som beställt och betalt.

Om det är någon mer som vill beställa så går det bra, jag tog hem lite extra 😉

Kida
0

#32 Skicka mig gärna ett mail när du har tid vart jag betalar in och hur mycket du vill ha i frakt osv. Vad fort det gick och det ska bli spännande att se vad man har beställt 😃

Gosa
0

#33 Nu har jag mailat dig :-)

Charlotte-Aveback
0

Pia: Jag har just fört över pengarna till ditt konto. 🙂

Gosa
0

Tack Lottie 😉

monzun
0

Har du ngn Revive till övers? Och även en Final Bloom? =)

Gosa
0

Japp, det finns Monzun 😉

Skicka privat meddelande eller maila till pia.tomtagarden@gmail.com så löser vi det!!!

Gosa
10

Jag har idag skickat dom första paketen till er som har beställt och betalat till mitt konto :-)

Jag kan också avslöja att jag nu är återförsäljare av dessa sprayprodukter, samt även lite olika schampo som kan vara bra att ha i samband med Utställning, Premiering, Show och Tävling!!

Inom kort öppnar jag min web-shop, ska bara få färdigt det sista innan den kan tas i bruk!!! Lovar att jag ska meddela adressen så snart allt är igång.

/Pia

Susan61
0

HEJ.har betalat,ej hört något av dej.MVH susan

Ponnybus
0

Fått till web-shop än? Nyfiken på dessa "mirakel sprayer å vill läsa mer om dom :)

SofieN
0

Har en Revive sen tidigare, har dock bara provat den någon gång…

Hur använder ni andra den?

Annette
0

#42. Vid utredning av taglet. Hopsnurrad man glider lättare isär med Revive. än med pälsglans är min upplevelse. Använder den som med hårskum, d v s sprutar ut en "boll" i handen och applicerar i taglet.

Charlotte-J
0

#42 Reviven är egentligen ett torrschampo men funkar bra till utredning av manar och svansar som många skriver.

Amor vincit omnia Kyss

sanne
0

#44 fast jag måste nog säga att Revive är superbra just för utredning av man o svans., har försökt använd den som snabbshampoo också, men föredrar den till manen :)

Susann Melkersson
0

Hej Pia,om du har hemma,vill  jag ha Final Mist(är det den rosa ??,jag är så dålig på sånt här..).Och en Revive. Kan du ta med dig till hingstpremieringen ? och kul för dig att du blivit återförsäljare,Lycka Till !! Om jag ska betala in någonstans ,säg till. melkersstuteri@hotmail.com // Hej Susann

Gosa
0

Revive är inget torrschampo… det heter Revive- skin and hair condition…. är till för att liva upp torrt och "frissigt" hår… Fungerar utmärkt som ett balsamspray att användas för att reda ut manar och svansar…

Nu är det dessutom uppdaterat med flera bra vitaminer samt Biotin för att ge ytterligare liv och glans till hästens päls och man/svans….

Gosa
0

Susanne Melkersson, jag har sprayer till dig… Jag skriver ett mail istället ;-)

Kram Pia

Annette
0

#47.Någon spray är det väl inte? Den flaskan jag har är det vitt skum i, precis som hårskum.

SofieN
0

Ja, precis. I min är det också skum! Får prova igen, tyckte det inte gav någon utredande effekt alls sist jag provade men jag har ju hört att den ska vara så himla bra!

Annette
1

Torrschampo eller ej, nu har jag testat och det fungerade hyfsat som akutschampo när hunden hade rullat sig i kattskit. Maken påstår att det dessutom luktar kokosnöt.

Gosa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Om det är någon som behöver sprayer (Final Mist, Final Bloom, Revive, eller Torrschampo) till Hingstvisningen på lördag, meddela gärna om ni vill att jag ska ta med mig lite extra förutom till dom som redan har förbeställt.

/Pia

Gosa
0

Imorgon åker vi till utställningen i Nuntorp och kommer ha med oss Sprayer att sälja för den som är sugen ;-).
Några har förbeställt och det tar vi också med oss…

www.showspray.se