Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 2338 ggr
AnnaFagerell
1

Resultat Gryttinge

Lägger in lite resultat från Gryttinge där många fick guldkantad rosett

Tjustorps Galencia 40p
Tjustorps Girl of a Legend 40p
Spektras Zita 41p
Damira 39p
Sandbackas Gunn 41p
Dalsgårds Juventus 41p ?
Åkaregårdens Linurona 40p
Linnestofta Ann-Lisa 39p
Spektras Priceless 37p

BIS blev en isabell hingst från Hasselbo… Stjernens Mini-Baldur??? Osäker på om den hette så eller den hette Paschal? Sorry

Kommer inte ihåg fler tyvärr… Det var 32 grader varmt i skuggan! och de flesta smälte nog bort en del…

Medarbetare på djurskydd.ifokus

AnnaFagerell
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tjustorps Galencia 88888=40p

AnnaFagerell
4

Tjustorps Girl of a Legend, ett år gammal på utställningsdebut. Även Tjustorps Dark Legends första avkomma som visas.

"Flicka" fick 88888=40p

brittlouise
3

Emmeros Olga 40 p, vann även dressyren med Emmy Olsson och hoppningen med ledare där hon var felfri. Grattis Emmy!! &Olga!!

O stort tack till Linda Tornerup o co .som anordnade denna fina o roliga dag!!😂

AnnaLenaK
0

Grattis till fina resultat. Det ser ut att ha varit fantastiskt fint väder.🙂

Annelie-P
0

Grattis till fina resultat! Vad härligt det ser ut!

Aribigga
1

Slättens James Bond fick 40 poäng och guld 😃

Han kom även tvåa i tömkörningsdressyren och tvåa i dressyren med Emma Nilsson!

Agilityn kom han förmodligen sist 👍

Tack för en härlig och varm dag, blev helt klart en tupplur på gräsmattan när man kom hem 🙂

lurvponnyn.vimeddjur.se

Charlotte-Aveback
0

Grattis till alla fina resultat! 🙂

AnnaFagerell
1

Fullständigt resultat finns nu i webstamboken http://www.shetlandsponnyn.se/Stambok/UtstVisa.aspx?UtstNr=1106

Anneli.
11

Stjernens Mini-Baldur, BIS med 41p.

Tack Syd för en trevlig och väl arrangerad dag!🙂

Hanna-D
0

Grattis till BIS!

kruger
0

Tack Anna Fagerell för du länkade resultatet🙂

resultatet kom i fel ordning dvs BIS hamnade sist men det var första gången för mig och jag ska försöka luska ut hur man får ordning på listan till nästa resultat! 🙂

Ni som också lägger in resultat tar jag tacksamt emot lite hjälp ifrån om ni känner för o dela med er! 🙂

veronica-olsson
0

Grattis Annelie till BISet.

AnnaFagerell
1

#11 No problem =) Tack för en trevlig dag!

mili
4

TAck för en trevlig och välorganiserad dag😍

Här kommer en bild på Winnie 

fotograf Caroline Cronsell

SaraDoos
5

här kommer några bruksbilder!

Sjukt varm dag, med många glada människor - riktigt roligt - fast det var tufft att ha koll på två ungar och två hästar och allt däremellan ;)

Salsa och jag gjorde debut i tömkörning. Resultat godkänt, bl a med kritiken mycket god framåtbjudning. Haha det kan man ju lugnt säga, hon hade för 17 eld i baken igår! Så mycket att Olivia inte ville rida själv när det väl gällde… Lovisa gjorde också debut, tålamodet tröt så det var lite övertalning för att kunna skritta hela (nästan) programmet. Agilityn gick ganska bra och Olivia var mest nöjd med agilityn.

Hällan fick guld och Salsa drog bottennapp med 36. Det sämsta hon fått tidigare är 38, för samma domare - han tycker helt enkelt inte om henne ;)

Stort tack för en glad och trevlig dag och grattis till alla fina resultat - ingen nämnd ingen glömd!

SaraDoos
6

Olivia och Salsa

SaraDoos
4

Salsa och jag

lindatornerup
0

Stort grattis till alla nöjda och så många fina små ekipage som kom!Fint väder fick vi iår också :) Själv blev jag också besviken -Arnim fick bottennapp han med:/ Men Sissel & han vann agilityn iaf, och Julia & Thalia vann Lead Rein , Victoria & Zander fick en fin fjärdeplats fast Victoria brunstade och uppförde sig utanför alla regler;)Resultat kommer in på hemsidan inom kort & då det var en fotograf där som tog massor av bilder , så ska jag nog kunna få in en del bra bilder med:) Varmt tack till alla deltagare och hoppas ni hade en trevlig dag!

Kida
0

Grattis till alla nöjda!

Assim
0

En hälsning o ett stort tack till Linda, Camilla, Heidi, Lennart m fl från oss "nordbor" för att vi får hjälpa till o ha så kul! Vi ser redan fram mot Dalsgårds utställningen. Kram från Hans, Malin o Birgitta.

kruger
0

#20 tack själva för att ni är så vänliga o ställer upp hos oss i syd o att ni tycker det är kul! Ser också framemot Dalsgårds utställingen. Kram från oss på Wonnagårdens stuteri, Heidi o Lennart.

Aribigga
0

Vill bidra med ett par ridbilder jag med 🙂

lurvponnyn.vimeddjur.se

Aribigga
0

På banan:

lurvponnyn.vimeddjur.se

RebeckaSvensson
0

Grattis till BIS och alla andra som var nöjda med resultaten!