Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 486 ggr
ElisabethA
0

God morgon 23 juli

God morgon alla!
Bröllopet är över och sakta men säkert börjar de normala rutinerna komma tillbaka. Jag ska skjutsa de sista engelska gästerna till flyget i förmiddag, sen ska jag bara njuta av sommarens första semesterdag!!! Jag har bara en vecka semester i sommar så den ska tas till vara på Skrattande

Önskar Er alla en bra dag!!

RebeckaSvensson
0

God morgon!

Önskar dig en skön semester, Elisabeth!

Ska som vanligt jobba idag och börjar snart, det positiva med att ha nära till jobbet är helt klart att man inte behöver gå ut förrän det är dags att börja.

ElisabethA
0

#1 Tack Rebecka!

Marta
0

God morgon

Även här ska det skjutsas engelska gäster till flyget, men Ack vad jag önskar det stannat ett tag till. Jag har träffat en själsfrände utan dess like.. Satt uppe tills ögonen blödde i går kväll och bara frågade , lyssnade och njöt! Att hitta en "gammal" uppfödare som delar med sig av sin kunskap och erfarenheter, det är mer än guld värt i dessa tider.

Jag hoppas Alla som var här har repat sig efter helgen, än en gång tack till Er alla. Ni är toppen!

Nu stundar premiering i Gräfsnäs och det regnar! ärligt talat hade jag lätt krupit ner i sängen igen och inte visat mig förrän tidigast i morgon eller så. Gud,  vad jag är trött!

sanne
0

Go Morgon

Ja fy tusan vad det regnar.. helt sjukt att det aldrig tar slut. Nu ska jag snart ut o fixa runt lite hästar igen, för vissa kombinationer funkar inte ihop helt enkelt, hoppas vi kommer på något snart.. Idag fortsätter ommöblering av huset, jösses vad köp av en stor tv kan dra med sig.. suck..men det blir nog snyggt till slut. Hästarna står mest o hänger idag, men vissa får nog sova inne idag,

Usch va nervöst det börjar bli, Premieringar Ons o Fre, HJÄLP!!

ha en bra dag ni som kan. / Sanne

Annette
0

Idag börjar min semester Skrattande! Himla trist att det regnar, men jag får väll ta och baka eller något. Eller sy gardiner till ungarnas rum, de bytte med varann för någon vecka sedan och tjejen vill inte ha Beyblade och killen vill inte ha rosa med blommor, konstigt ;)

Helgen som varit hade jag inte velat vara utan! Allt var bara så toppen!

VeronicaP
0

Morrn morrn , ja här har det regnat *skit* mycke så jag får kanske ta och paddla till jobbet i ställer för att köra bil, dö tråkigt då det äntligen hade börjat torka upp lite här hemma. Jag är seg efter helgen , men roligt hade jag och det är väl det viktigaste *S*.

SannaHolmgren
0

Godmorgon.

Ska ikväll börja jobba efter en hel veckas ledigt. Har verkligen inte gjort något alls under dessa dagar. så jag känner mig verkligen utvilad. Jo, jag har ju hållt på med hästarna förstås. Malin har börjat träna ett litet dressyrprogram, både hon och hästen tycker det är jätteroligt.  Min ridtravare har lagt på sig i hullet och har fått lite muskler, så nu är det krut i paketet. Känns som om han går med glasskor fyllda med något explosivt i början av varje ridtur. Men efter några km lugnar han sig och är jättemysig.

Ha en bra dag alla

Linnah
0

GOdmorgon! Jag är tillbaka på jobbet igen, det är otroligt segt. Men efter idag har jag bara två dagar kvar här, innan jag börjar på Åklagarmyndigheten nästa vecka!

Frickan_mary
0

Godmorgon

Jag ska snart ut och köra hästar..

ha det bra

[LinneaDahlberg]
0

god förmiddag…

idag verkar inte vara sådär topp… dåligt bokat på banan, seg och trött efter en hel massa arbete.
har fått hem en valack på bete som är urtrevlig och snygg, men mitt sto envisas med att bråka med honom…. så nu har de båda bitmärken och Casablanca ska ju visas på lördag… *suck*

som om inte mycket redan var fel har jag nu gått och tappat bort magneten på min namnbricka… ÅH!!!!

ska i alla fall iväg och kolla på hingst ikväll! *nice*

hoppas ni andra får en bättre dag

Puzzel
0

Goddag ingen bra dag idag allt går fel och dagen har bara börjat. Först gick jag ner till studievägledningen som skulle haft semester v 28,29 för att skriva in de sista ämnena och vad står på dörren stängt för semester 7/7-24/7 fy va sne man blir åkte enkom hem med gråtande barn igår för att kunna gå ner och skriva in ämnena så nu får jag åka hem på onsdag eller torsdag igen. Och inte nog med detta går och handlar och står och ska hämta ut packet då går kassen med matvaror sönder, jag tappar uttags lapparna flera gånger, sen när jag ska ta bussen tappar jag ut nya dekodern till Viasat genom bussdörren vad kommer här näst. Hoppas eran dag blir bättre.

AusaBausa
0

#11 fy vilken stackare! En riktig otursdag som man bara vill lägga sig under täcket o gömma sig ifrån, eller hur?

Själv har vi varit på Tosselilla i Tomelilla. det har varit en kanondag o knappt en droppe regn kom det på oss mer än en liten skur när vi kom..vilken tur! Vi o barnen har åkt karuseller, de har badat, ridit, klättrat o hoppat etc o alla är vi färdiga för sängen nu….förutom äldsta killen som blev direkt avlämnad t filmkväll hos en kompis! Usch hur orkar han…? MEN han är 10 inte 32 år;-)

Milla
0

godkväll!

Nästan precis hemkommen efter en kort semester med familjen på kolmården. Ska jaga rätt på hovis nu under kvällen och sen ska jag pussa på mina hästar och sen blir det sängen.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Puzzel
0

#12 Ja jag hade helst gått o gömt mig idag inte bara detta hände under dagen så.

PP
0

Här började det inte regna förrän till kvällen - men vad gör det när man äntligen har semester!!! Fast jag är redan lite stressad över att det nu bara är 19 dagar kvar… Flört

Har bara varit idag, kört/tömkört/promenerat med mina pållar och tagit mej tid att bara sitta en stund i hagen och njuta av dem. *Lycka!*