Zeb RS 438 till salu
Inriktning: Allround - Kön: Hingst - Födelseår: 2000
Namn: Zeb
Godkänd avelshingst med stor användbarhet!
Kan hanteras, ridas och köras av alla. Snäll att verka och spola, går barfota och har bra hovar! Går rakt in i transporten och står tryggt, van att vara med på tävling och står snällt uppbunden i tävlingsspilta under tävlingsdagarna. 101 cm, har pass, är slutmätt, fullt vaccinerad, försäkrad, tävlingsregistrerad hos SPTF och har chip.
Tävlad inom ponnytrav och har ett rekord på 3,05 på bara 4 starter (2 vinster och en andraplats). En underbar körponny som även skulle lämpa sig till bruks eller dressyrkörning. Mycket riden, hoppad 50 cm under ryttare. söker sig naturligt ner i form i både ridning och körning. Har även gått med som licensponny till 10 årig flicka. Otroligt snäll och väluppfostrad ponny!
utställningsresultat och mer info på: http://miicasavelshingstar.webs.com/zebrs438.htm

putt

Jag gör gärna lite reklam för Zeb. Han har ett fantastiskt temprament . Har träffat flera av hans avkommor, och de har ärvt hans goda sinnelag och fina rörelser.
Fina Zebbe är fortf till salu. En väldigt lätthanterad hingst, som aldrig är några problem att ha med sig på tävlingar eller andra påhitt. Hingst som älskar att arbeta och hitta på saker, men som mer än gärna hade haft ett par egna fruar också!
Går bra att maila eller ringa mig också om intresse för honom finns!
Mvh Marica, stuterimiica@live.se 0761998898

Zeb söker fortfarande nytt hem! Lägg mer än gärna ett bud på en fantastisk ponny

Zeb som veckans hingst: http://shetlandsponny.ifokus.se/articles/4f9a9cc6d4ebea290700049f-veckans-hingst-zeb-rs-438

Tillägger att transport i så gott som hela sverige går att lösa!

Transport kan ordnas Småland (växjö) - Dalarna (leksand) på måndag (3/12) då jag ändå kör med släp den sträckan den dagen!

Puttar upp en fantastisk ponny!

Kan säljas som VALACK till bra hem!
Finns han kvar så är jag intresserad.
Otroligt fin, vilka fina bilder på honom också:-)! Hoppas att han har eller kommer hitta sitt nya hem;-
Han har fått ett nytt hem, om jag fattat saken rätt.
(han bodde ju hos mig i flera år som ung, så hans öde intresserar mig)