Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 552 ggr
Pheobe
0

Godmorgon 24 juli

Idag är det premiering i Bollerup. Även om jag "bara" ska höja ett sto så känns det ändå ganska spännande.

Önskar alla lycka till.

sanne
0

God Morgon

Uppehåll, än så länge… idag ska det städas färdigt på ovan våningen o sen ska det badas hästar, då det är premiering i morgon.

Det händer inte så mycket, men det är skönt o bara vara hemma o ta det lugnt, även om vädret är uselt..

lycka till ni som ska iväg idag.

Annette
0

God morgon!

Vad skönt det är med semester! Igår gick jag bara runt och plockade med allt möjligt, samt grejade med hästarna. Idag skall jag åka till stan och se om jag kan hitta lite gardintyg till ungarnas rum. Sen skall jag greja med hästarna.

Linnah
0

God morgon! Jag har min näst sista dag på jobbet och håller på att skriva listor till min efterträdare, vem det nu kan bli. Det är helt tomt på jobbet, bara jag och en vaktis här, och jag har ingenting att göra. Skittrist. Tur att det snart är slut. Imorgon ska jag i alla fall åka hem till mina föräldrar och fira pappa som fyller 50 + klappa lite på mina hästar.

Anette
0

God morgon!

Idag ska lilla stalltjejen Elsa och jag till Tångelanda och titta på alla fina pållar. Brukar alltid vara så mysigt på den premieringen och samtidigt lite högtidligt.Glad Ser ut att bli fint väder oxå!!

#2 Ååh, det är en härlig känsla när man har hela semestern framför sig!!  Själv ska jag börja jobba fredag o lördag natt….men sen är jag ledig en vecka igen, gott med tvättstugeschema. Räcka ut tungan

Ha en skön dag alla!!

Annette
0

#4. Ps. Jag anmälde till Mantorp igår. Skall inte ni också ta och anmäla dit? Det är ungefär lika långt som till Valla och ni kan komma dagen före och vara med på den trevliga träffen Glad.

Anette
0

#5 Skulle verkligen vara jätte kul!!  Men vi hade egentligen inte räknat med att ställa ut nåt alls efter Uddevalla och det har ändå blivit tre stycken till…..Roger har ju ingen semester i år och som vanligt är det ju tusen och en grejer att ta tag i och svårt att hinna med när man bara har helgerna…. Så tyvärr, jag tror inte det, men man ska ju aldrig säga aldrig…….Flört

AusaBausa
0

Anmälde oss till Bjärsjölagård och Gråmanstorp igår. Kefir o Kelda till Bjärsjölagård och kelda till Gråmanstorp. Ska bli spännande m utställningarna….

Charlotte-J
0

God Middag!

Här kokas det Jordgubbssaft för brinnande livet, phu! Flaskor och bär både högt och lågt, men det är gott att sen när det är färdigt!! Elsa är på Liseberg idag med kompisen Emma, hoppas dom får en fin dag där. I eftermiddag ska det handbetäckas igen och sen är det väl lugnt en stund, hoppas jag!

Ha det gott allihop!!

Amor vincit omnia Kyss