riks utställnings information.
Tycker de har vart dåligt med de.. Iaf när de gäller när man skall betala.. Min mormor och morfar har ju annmält båda sina men de blev ju inbetalt försent.. =( Tack och lov att jag hitta inne på internet när de skulle ha vart betalt och fick sätta mig och göra de nu.. Har alla som har shettisar verkligen tillgång till data? Inte min mormor och morfar iaf..

All info om betalning står väl i propositionerna i tidningen?
Nej inte angående betalning faktiskt..

Jo, det gör det. På sidan 61 i SP nr 1 2007 finns den informationen. Det står bla Sista anmälningsdag är sista betalningsdag. Sen hänvisas det ju till grundpropositionen och där står samma sak.
men de bör stå i annonsen på riks utställnings grejjen.. Dom läser ju inte tidningen men leta extra noga nu.. Men jag fick kasta in de nu iaf..

#4. Det gör det ju. Dessutom kollar man ju grundproppen för att anmäla till rätt klass, om man inte kan alla klassindelningar utantill.

Man måste läsa både grund och småproppar noga.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
5# Läs dom 2 tidningar som kommit ut och i annonsen om riks de står inget om betalaning.. Jo vilket postgiro man skall betala men inte när i själva annonsen.. Jo visst kolla dom proppar dom skulle annmäla ut till.. Men inte läste dom allt som står där.

#7 Men det ÄR varje utställares ansvar att ta reda på den informationen. Och man måste i alla sådana här sammanhang se til latt man vet var och hur man anmäler sig.
Det är tråkigt att det blev missförstånd, men SSS har varit lika tydliga med info som alla andra utställningsansvariga.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.