God morgon 2007-07-25
God morgon
Hoppas på fint väder i dag så man hinna fixa lite med hästarna och börja putsa på hästarna som ska på utställning till helgen.
Ha en trevlig dag!

God morgon!
Och god natt :-), nu ska jag försöka sova en stund.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Sov gott. Jag måste (försöka) hålla mig vaken en bra stund till…

God morgon
Jaha då regnar det då, och har gjort hela natten, ska bli JÄTTE kul o visa fram hästar på gräsbana idag.. 2 pållar står o blänker i stallet o om ett par timmar är det dax för premiering. Vi får göra vårt bästa o bara hålla tummarna.
hoppas alla får en bra dag, o lycka till ni ni andra som ska visa idag.

God morgon , än så länge regnar det inte idag och jag hoppas att det kan hålla uppe en dag i allfall.
#Lycka till Sanne och alla andra som ska visa idag

God Morgon!
Här kikar en blyg sol fram
Birger, Ayla, AnnaGreta och jag har precis tagit en liten promenad och hämtat tidningen. Lagom uppladdning inför den trista städningen, denna evighetssyssla……
Sedan blir det nog lite pyssel med ungstoet som behöver hanteras lite extra just nu.
Lycka till på premieringar och ha en skön dag alla!

God Morgon!
Kors i taket, här skiner solen också
. Men i natt har det förstås regnat.
Vi får se vad vi hittar på, hästpyssel blir det i allafall. Katten måste nog till veterinären för han har fått stryk av en hankatt nu igen.
Igår var vi på badhuset. Det är synd och skam att man skall behöva bada inomhus för att ungarna skall få bada lite. Sämre skitsommar har jag aldrig varit med om, vad jag minns.
Lycka till på premieringar och annat.

Här uppe har vi haft strålande solsken ett par dagar. Men i em lovade dom lite regn.Vi lägger nytt plåttak på huset så förhoppningsvis hinner vi klart.
Hoppas alla får en trevlig dag.
God förmiddag! Vi ska strax lämna hotellet och fördriva tiden i stockholms trakten innan vi far hem igen i kväll. Allsång på skansen i går kväll och shoppa i måndags (konstigt men det blev bara hästprylar som hamnade i kassen hem ;) idag vet vi inte riktigt ännu vad vi ska hitta på innan båten går….Ha en bra dag!

En sån dag.. började maed att barnvakten ringer kl7 o är sjuk.. löste det med att ta med ett barn, sen sliter sig hästar o springer runt på gården, väl frame i Svenljunga blir jag sparkade jäkligt illa av ett sto, rätt över knät.. kunde knappt gå, men väl inne med Natasja gick det såååå bra,
hon fick hela 44p, med 10 9 8 9 8. lyckan var fullkomlig o hade inte ens ont i knät längre… bilder o mer resultat kommer senare i rätt tråd..
Grattis Sanne!

god eftermiddag
åå ja e såå glad idag. Har nog aldrig varit så glad. Mitt mål var att få 40 p så säger Morgan 41
. trodde först han sa fel
8 8 8 9 8. De är de högsta poäng ja fårr på en häst ja visat. Ska bli mkt intressant att se fölet som kommer nästa år. Morgan gillade valet av hingst i allafall
.
Nu går hon i sin hage och mumsar på tistlar. Mums säger Rosa. Nu laddar vi om till Nossebro.
ha en fortsatt bra dag alla.

# 9 Stort grattis till en fin häst!
# 11 Även stort Grattis till din fina häst!