Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 401 ggr
Kris_J
0

Glad

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fick idag en bild på mailen som gjorde mig så glad och rörd. Min ena lilla fröken har bara gått och skrotat ett tag, jag hinner inte träna alla som jag vill. Har haft henne till salu ett tag men har beslutångest då hon är himla trevlig på alla sätt. Det var redan bestämt innan hon föddes att hon skulle säljas, men ibland gör man ju inte alltid som man tänkt…

Nu är hon hos några bekanta och ska förhoppningsvis komma till start. Hon gillar att springa den lilla fröken.

Veritas odium paretFörvånad

Annette
0

Så härligt det ser ut!

coolshettis
0

Så fin hon är Skrattande

Milla
0

förstår din glädje, hon ser så fin ut.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

RebeckaSvensson
0

Så kul att hon blir använd!

Ann-Christine
0

Jättefin är hon, hoppas hon får en framgångsrik karriär.

Kris_J
0

Lilla fröken är fyra år nu och har gått för vagn sen hösten som tvååring, hon har gjort någon enstaka start men varit för omogen. Sedan hon kom hem i höstas och fram till nu har hon bara slagit dank. Jag hoppas att alla bitar fallit på plats, hon förefaller mer mogen nu. Fartresurser har hon ju visat tidigt vid träning. Så jag håller tummarna att hon även framöver ska visa det i lopp. Hon är en glad lite ponny avlad med avsikt att bli en löpare.

#5 Wessel är mofar, han ligger ju bra som morfar till en del springare. Lilla mamman har startförbud pga föl och ska väl även ha det nästa år, men sedan kanske vi försöker att snygga till hennes rekord lite…..

Veritas odium paretFörvånad

Ann-Christine
0

#6 Gör han, kul! Det kände jag inte till Generad

VeronicaP
0

#6 VAd fin hon ser ut Kristin då får man passa sig för henne sen då på banorna *ler*