Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 526 ggr
Frida-E
0

God morgon 26/7 -07

God morgon god morgon!

Här i Eskilstuna skiner solen! Den har mest lyst med sin frånvaro den sista tiden.. Ska alldeles snart till jobbet och har egentligen inte alls tid att sitta här nu…

Köpings-utställningen närmar sig med stormsteg! Hoppas verkligen på en solig dag då också.

Ha en bra dag alla!

[tikkidews]
0

Godmorgon! Sitter på jobbet, sista veckan innan semestern - och visst skiner solen här i Eskilstuna, Frida!

Ska naturligtvis åka och titta i Köping, tyvärr var väl inte väderutsikterna de bästa till helgen….

Hanna-D
0

God morgon!

Sitter och jobbar men slutar redan vid 15 och ska fortsätta reda ut manar och svansar på alla hästar, hann hälften i går.

En av hästarna har fått en hålvägg och är halt, hoppas det är lite bättre i dag.

sanne
0

God Morgon

Har gått upp nu, för helst hade jag velat ligga kvar, för mitt knä gör så himla ont idag. den sparken visste var den tog, en fin avskedspresent… lycka till med henne..

Idag ska jag försöka fixa barnvakt en stund då ett av de stora köpcentran har total utförsäljning efter en brand. allt till 70-90 % rabatt, ska se om det finns lite grimmor o annat som man behöver.. Sen ska det badas häst igen, dax för Loni i morgon,

Hoppas alla får en bra dag !!

VeronicaP
0

God morgon här regnar det lite som vanligt.  Hämtade hem Mary i helgen och hon var så fin så, man glömmer ju hur fina ens hästar är ibland när man ser dem varje dag *ler*.

Charlotte-J
0

God förmiddag!

Idag bär det iväg till Falkenberg och Vallarnas Friluftsteater. Ska se Hemsöborna (väldigt fritt tolkat) av Stefan och Christer. Var där även förra året i samband med ESG och det var hur trevligt som helst. Hoppas bara att vi slipper en massa regn. Imorgon åker vi över Ullared hem så då ska jag kolla in deras hästavdelning Flört

Ha det så bra allihop!

Amor vincit omnia Kyss

Denna kommentar har tagits bort.
Linnah
0

Godmorgon! Jag är hemma hos mina föräldrar i Karlstad och är fortfarande jäst efter allt socker igår. Men snackar man om jäst så ska man ta sig en titt på mina hästar! Pajen ser ut som ballong! Jinna ska få börja gå på bantning igen nu, det är 2-3 veckor kvar till premieringen. Å andra sidan är deras hage så välbetad att det knappast kan finnas ett enda grässtrå till att tillgodogöra sig. :)

[Jemla]
0

Godmorgon! Glad

Har just varit ute med hundarna på morgonpromenad, äntligen en dag som verkar bli solig och varm! Snart är det dags för Köping ju, var i stallet igår och tränade och fixade lite med dem som ska med.

Idag tänkte jag dra med mig Henke (pojkvännen) till stallet och köra Bonzo en sväng. Han är jättespänd på att få "rida släpvagn" eller vad det nu var han trodde det hette. Cool